pristani ils

Garantem fóra je uživatel FlightDetent

Moderátor: FlightDetent

kober:

Příspěvekod FlightDetent » 23. 11. 2006, 10:02

Pokud je ILS bez pokriveneho paprsku, tak posadka muze udelat autoland kdykoliv. Jenze proc se pripravovat o to nejzabavnejsi, ze. Takze autoland se provadi prekticky jen tehdy, kdyz je to nutne.

Nutne znamena, ze je tak nizka dohlednost, ze (podle predpisu) pilot nesmi pristat, ponevadz pod sebe jednoduse nevidi a nedokaze pristavaci manevr dokoncit, protoze se nema podle ceho zorientovat. Na takove pristani samozrejme musi mit i vysliac ILS specialni certifikaci, letadlo to musi "umet", a byt na to vycvicena posadka.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

autoland

Příspěvekod Jendapilot » 4. 12. 2006, 17:30

Ahoj mam nepatrne vyhradicky k prispevku ohledne autolandu. Neni pravda ze se ZHRUBA pod DH odpouta od vedeni GS. To je kokotina, protoze kdyz pristava treba na CAT III A nebo B coz v pohode muze nema definovanou vysku rozhodnuti vubec. Proto nejde rict ze pod DH se odpoutava. K odpoutani dochazi (kdyz chces) ZHRUBA okolo 50ft - porovnava vystupy hlavne inerce a radiovyskomeru.Jeste pred touto hodnotou zacne vyvazovat tezky na ocas a ve "vysce podrovnani" pak snizuje silu na ridici pace a tim zacne letadlo vykreslovat prechodovy oblouk (u typu B737).Jinak zbytek zpravy je spravne..Jenda
Jendapilot
 
Příspěvky: 1
Registrován: 4. 12. 2006, 17:07

Příspěvekod PV » 5. 12. 2006, 9:04

Fabo píše:Ak ma pamet neklame, F100 ho ma. CRJ netusim.

V podstate sa da povedat, ze ho maju vsetky buliky od 737 vyssie(az na prve generacie niektorych modelov mozno) a asi aj vsetky AirBcka.


CRJ 900 autoland určitě nemá.
PV
 
Příspěvky: 100
Registrován: 14. 10. 2006, 20:30

Příspěvekod Ondras.737 » 9. 12. 2006, 13:48

Zdravím,
měl bych dotaz na jakou CAT můžou kluci u ČSA přistávat s novými A32S ?
Ondras.737
 
Příspěvky: 5
Registrován: 9. 12. 2006, 13:28
Bydliště: PRG

Příspěvekod FlightDetent » 9. 12. 2006, 16:39

CAT III B bez vysky rozhodnuti s automatickym vedenim pri dojezdu. Mimimalni dohlednost 75m.
A nejen kluci, ale i holky Obrázek

FD.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Ondras.737 » 9. 12. 2006, 21:17

Samozřejmě i dámy :) Která letadla jsou vlastně schopna létat IIIC ?
Ondras.737
 
Příspěvky: 5
Registrován: 9. 12. 2006, 13:28
Bydliště: PRG

Příspěvekod FlightDetent » 10. 12. 2006, 16:38

Zadna?
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Pavel » 10. 12. 2006, 16:49

..ta co mají tři autopiloty?
Pavel
Pavel
 
Příspěvky: 101
Registrován: 13. 10. 2006, 19:46

Příspěvekod Muž na křídle » 10. 12. 2006, 19:53

Tipl bych, ze krome tech autopilotu a rizeni dojezdu na draze asi bude muset mit jeste neco jinsiho...? Z definice Cat3C, kdy muze byt RVR 0, totiz po takovem pristani IMHO nastane problem, letadlo sice pristane a udrzi se centrlajne RWY, ale jak se pak dostane k terminalu, kdyz je nulova dohlednost :?: :?:
Muž na křídle
 
Příspěvky: 83
Registrován: 14. 10. 2006, 20:31

Příspěvekod Ondras.737 » 10. 12. 2006, 20:04

Slyšel jsem že se někde testovalo i vedení z RWY na TWY za pomocí A/P...někde v Německu snad..?
Ondras.737
 
Příspěvky: 5
Registrován: 9. 12. 2006, 13:28
Bydliště: PRG

Příspěvekod JaM » 10. 12. 2006, 20:05

Dobrá otázka. Nevěděl by to FD? Je nulová dohlednost opravdu nulová? Tzn., že pilot nevidí ani na zem? Na LHR je prý nějaký automatický naváděcí pojezdový systém pomocí rozsvěcujících se světel na osách TWY. Ale asi ne všude. A v LK kdysi psali o nějakém testovaném systému pro tyhle účely.
Uživatelský avatar
JaM
 
Příspěvky: 81
Registrován: 30. 10. 2006, 8:31
Bydliště: Hradištko pod VOZ 3M SID :)

Příspěvekod FlightDetent » 10. 12. 2006, 23:58

Vyzyvam vas a Wiki, ze CAT 3C na svete neexsituje. Ja si myslim ze ne, ale jisty si nejsem.

Nezapomenme, ze treba na 320 je RVR mimimum 75m, z cehoz je cca 16 (Eagle, kde si G2G with LVO?) geometricky zastineno "cumakem" letadla. takze zbyva rekneme 60m. Coz znamena, ze za mlhy na draze vidim 4 svetla. Pri tom, jak jsou ta svetla intenzivni, to je mlha pri ktere bych do auta nesedl. Pokud je ofiko deklarovana RVR 0, bal bych se otevrit okno.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Buritos » 11. 12. 2006, 8:39

Jojo vypadá to tak :) jediné co jsem našel je http://www.wcm.at/forum/attachment.php? ... tid=618572
Buritos
 
Příspěvky: 17
Registrován: 15. 10. 2006, 10:30
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Pilotování dopravních letadel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron