Moderátor: FlightDetent
Fabo píše:O ruskych strojoch je preds zname ze maju velky spotrebu a produkuju vela hluku
Originalne manualy sice momentalne schopny dolozit niesom, ale ak mi date par dni niekde to vyhrabem.
Pavel píše:Fabo píše:O ruskych strojoch je preds zname ze maju velky spotrebu a produkuju vela hluku
Originalne manualy sice momentalne schopny dolozit niesom, ale ak mi date par dni niekde to vyhrabem.
pokud moje paměť ještě něco vyhrabe, tak mám ten pocit,že u 154 výrobce doporučoval nejdřív podvozek a potom klapky, ale pokud si dobře pamatuji,tak to pravidlem nebylo
denokan píše:There are different ways to do it.
Originally, it was - to deploy gears shortly before base turn, if pattern wide is 12 km, or on base leg if patter is 8 km.
Perform base turn with speed 370-360 km/h, then Flaps 28. Reduce speed to 300-280. Perform final turn.
3-4 km from entering gligeslope (1-2 in director mode) - flaps 40, approach speed.
And, if aircraft has some modification in signalisation, there is a new methodics - 6 km before entering glideslope - flaps 28, speed 300-280, after catching glideslope - gears down, flaps 45.
Fabo píše:Pavel píše:Fabo píše:O ruskych strojoch je preds zname ze maju velky spotrebu a produkuju vela hluku
Originalne manualy sice momentalne schopny dolozit niesom, ale ak mi date par dni niekde to vyhrabem.
pokud moje paměť ještě něco vyhrabe, tak mám ten pocit,že u 154 výrobce doporučoval nejdřív podvozek a potom klapky, ale pokud si dobře pamatuji,tak to pravidlem nebylo
Máš pravdu, samozrejme sa to dá a robí aj inak. Už aj Rusi dávajú pozor na spotrebu.
Manuál teda zatiaľ nemám, len vyjadrenie Denisa Okana, pilota S7:denokan píše:There are different ways to do it.
Originally, it was - to deploy gears shortly before base turn, if pattern wide is 12 km, or on base leg if patter is 8 km.
Perform base turn with speed 370-360 km/h, then Flaps 28. Reduce speed to 300-280. Perform final turn.
3-4 km from entering gligeslope (1-2 in director mode) - flaps 40, approach speed.
And, if aircraft has some modification in signalisation, there is a new methodics - 6 km before entering glideslope - flaps 28, speed 300-280, after catching glideslope - gears down, flaps 45.
Pavel píše:..ona totiž 154 měla jednu vychytávku, jakmile jely klapky dřív než podvozek, tak řvala siréna, a proto tam byl vypínač, který jí umlčel a to se zřejmě vymstilo Malévu v SKG.....
Zpět na Pilotování dopravních letadel
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků