Přerušené přistání.

Garantem fóra je uživatel FlightDetent

Moderátor: FlightDetent

Přerušené přistání.

Příspěvekod Aldaa » 20. 10. 2006, 23:10

Ahoj, chtěl bych se zeptat, kdy je nejzazší moment pro přerušení přistávacího manévru? Nedávno jsem byl na Ruzyni na haldě. Na RWY24 přistával Malev a asi v úrovni haldy přidal a začal opět stoupat. A dále se chci zeptat, co asi tak mohlo být důvodem? Dráha byla prázdná a předchozí letadlo přistálo asi o 4 min. dříve bez problémů a následující také. Díky Aleš.
Aldaa
 
Příspěvky: 18
Registrován: 19. 10. 2006, 19:28
Bydliště: Praha 5

Re: Přerušené přistání.

Příspěvekod Michael » 22. 10. 2006, 16:49

Ahoj, záleží na typu přiblížení. Pokud je to normální ILS CAT I, tak výška rozhodnutí (přistát/nepřistát) je 200 stop nad terénem. Důvod může být i jen nějaký drobný problém v kokpitu, při kterém se kapitán rozhodne radši pro go-arround.
Michael
 
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 10. 2006, 16:41

Příspěvekod FlightDetent » 24. 10. 2006, 9:31

Pride na to z jakeho pohledu. Pokud treba z duvodu zahlceni (moc lidi mluvi a vyrizuje moc veci) frekvence letistni vez nestihne vydat pilotovi povoleni k pristani, pilot muze letet az na prah drahy a tam zahaji postup preruseneho priblizeni sam od sebe.

Technicky se moznost G/A (go-around) na 737/320 pripousti az do pouziti zpetneho tahu motoru. G/A se da udelat i ze zeme.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Aldaa » 24. 10. 2006, 19:20

Ahoj. Díky za odpověď. Ono ten večer docela dost foukalo (do zad a zleva), tak to může být také jeden u důvodů. S tím větrem souvisí i další malá otázka. Může se přistávat a startovat se zadním větrem? Díky Aleš.
Aldaa
 
Příspěvky: 18
Registrován: 19. 10. 2006, 19:28
Bydliště: Praha 5

Příspěvekod D.u.b » 25. 10. 2006, 7:14

Samozdrejme se muze pristavat i s vetrem v zadech ale jde o to s cim pristavas. Kazdy stroj ma jine hranice rychlosti vetru z ruznych stran.
D.u.b
 
Příspěvky: 2
Registrován: 16. 10. 2006, 8:15
Bydliště: Praha

Příspěvekod FlightDetent » 6. 11. 2006, 13:48

A bezna dopravni letada vice mene-vsech velikosti maji maximalni dovolenou zadni slozku vetru 10 kt (5 m/s) a bocni okolo 33-40 kt.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Re: Přerušené přistání.

Příspěvekod Fabo » 18. 11. 2006, 15:27

Osiris píše:Ahoj, záleží na typu přiblížení. Pokud je to normální ILS CAT I, tak výška rozhodnutí (přistát/nepřistát) je 200 stop nad terénem. Důvod může být i jen nějaký drobný problém v kokpitu, při kterém se kapitán rozhodne radši pro go-arround.


200 ft je u CAT II ak sa nemylim...
Uživatelský avatar
Fabo
 
Příspěvky: 66
Registrován: 18. 11. 2006, 14:37
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: Přerušené přistání.

Příspěvekod Michael » 18. 11. 2006, 15:33

Fabo píše:200 ft je u CAT II ak sa nemylim...


http://www.navfltsm.addr.com/ils.htm
Michael
 
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 10. 2006, 16:41

Příspěvekod Fabo » 18. 11. 2006, 15:41

Beriem späť.
Uživatelský avatar
Fabo
 
Příspěvky: 66
Registrován: 18. 11. 2006, 14:37
Bydliště: Košice, Slovensko


Zpět na Pilotování dopravních letadel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron