Neexistuje (teda asi) žádný test, který by přesně vybral lidi na takhle specifickou práci. Již mnohokrát se ukázalo, že lidé kteří neměli úplně nejlepší výsledky ve FEASTu a podobně, se nakonec stali velmi dobrými řídícími a dodělali kurz mezi prvními a naopak, mnoho žáků s výbornými výsledky to ani nedodělalo- proč? Nevím, někteří prostě nedokázali přenést teorii do praxe, jiní nezvládli psychicky přechod do živého provozu, další....
Presne a dle tohoto si myslim, ze testy jsou od toho, aby byla stanovena hranice pro projiti, jakmile dotycny prosel, tak prosel a ma mit stejnou prilezitost, i kdyz to mel na hrane vypadnuti. Jakmile clovek projde vsemi testy, tak by se mela zavest nejaka prakticka cast, kde bude dotycnemu vysvetleno co a jak a je testovano, jak je dotycny schopen se ucit atd. Podobny system maji tusim v Kanade. A taky by to chtelo, aby se zaci tridili uz na LS (Letecke skole) po zakladni cast (cca 10mesicu), protoze do Jence chodi zaci, kteri na to evidentne nemaji a vyhodi se az po nekolika mesicich v Jenci. Ale holt jak tu psal marfik, proste je to metoda pokus omyl a jeden kurz bude uspesny a druhy ne. Ale poslednich cca 6kurzu se to hezky stridalo, jeden uspesny druhy velmi neuspesny, takze tezko rict