RWY 04/22 na LKPR

Garanty fóra jsou uživatelé Muž na křídle a hh

Moderátoři: hh, Muž na křídle

RWY 04/22 na LKPR

Příspěvekod keh » 25. 3. 2008, 12:01

Mozna se zeptam jako blbec, ale pokud mi nekdo odpovi, poucim se a blbcem nezustanu. Asi nejvice muj dotaz spada sem, protoze kdo by mel o drahovem systemu vedet vic, nez ATC.

1.) Kdy vlastne doslo k uzavreni drahy 04/22?
2.) Je tento stav konecny?
3.) Jake byly pro uzavreni duvody?
Pozor na světlo na konci tunelu. Může to být reflektor protijedoucí lokomotivy.
Uživatelský avatar
keh
Forum Admin
 
Příspěvky: 185
Registrován: 15. 10. 2006, 13:29

Příspěvekod FlightDetent » 25. 3. 2008, 19:35

Treba svymi nespravnymi odpovedmi vyprovokuju nekoho kdo to vi, ne jako ja si mysli:
1) nevim
2) urcite
3) problemy s podlozim, stejne se nedala pouzivat :?:

FD.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod keh » 30. 3. 2008, 16:03

Ad 3.) - Kdyby byly problemy s podlozim, asi by se nepocitalo s vystavbou 24L/06R na prakticky stejnem miste... Ale pokus dobrej :-)

Sijte do mne dal, informace jsou zivot ;-)
Pozor na světlo na konci tunelu. Může to být reflektor protijedoucí lokomotivy.
Uživatelský avatar
keh
Forum Admin
 
Příspěvky: 185
Registrován: 15. 10. 2006, 13:29

Příspěvekod Muž na křídle » 30. 3. 2008, 18:34

Doporucuji ke studiu knizku 'Dopravni letiste Prahy' od Lubomira Dudacka, konkretne druhy dil.
Odpoved na otazku c. 3 je treba hledat v sirsich souvislostech, v te knizce je to krasne videt, je tam rada studii a projektu od ctyricatych let az do soucasnosti, nektere odvazne, nektere nesmyslne, a prubezne se po celou dobu meni, vraci se ve spirale k puvodnim navrhum... napriklad uz v sedesatych letech jedna ze studii pocitala se zrusenim 04/22 a vybudovanim paralelni drahy 6/24 (tehdy 7/25) ( zdravime nebusickou luzu :twisted: ). Je tam krasne videt, jak se s kterejma drahama kdy pocitalo, kdy zas ne, kdy se pak uz zase pocitalo, ale uz to neslo, protoze se s tim pred tim nepocitalo, kdy zasahla vyssi ruda moc.... az to proste vykrystalizovalo do ponekud bizarniho stavu, jaky je ted.
Je to takova nemastna neslana odpoved, ale obavam se, ze jinak nez prectenim tech par desitek stran z te knihy se neda dospet k nejakemu lepsimu porozumeni problemu rwy 4/22 a jakykoliv zjednoduseny zaver napsany v jednom radku by byl hodne nepresny.
Muž na křídle
 
Příspěvky: 83
Registrován: 14. 10. 2006, 20:31

Příspěvekod keh » 31. 3. 2008, 16:40

to Muž na křídle: Diky za info, ja se marne pidil po nejakem zdroji informaci, knizku urcite prostuduji... :wink:
Pozor na světlo na konci tunelu. Může to být reflektor protijedoucí lokomotivy.
Uživatelský avatar
keh
Forum Admin
 
Příspěvky: 185
Registrován: 15. 10. 2006, 13:29


Zpět na Řízení letového provozu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron