Y444 a bod BULEK

Garanty fóra jsou uživatelé Muž na křídle a hh

Moderátoři: hh, Muž na křídle

Y444 a bod BULEK

Příspěvekod VictorK » 25. 8. 2007, 16:08

Nevite nekdo prosim, jaky je smysl jednosmerne trati Y444 na HDO, ktera zacina bodem BULEK? Zadne z blizkych civilnich letist (LKPR, -VO, -PD) na tento bod/trat nema publikovanou SID. Vyuziva se treba pro vojensky provoz z LKKB ci -CV?
Diky. VK
VictorK
 
Příspěvky: 9
Registrován: 16. 1. 2007, 16:10

Příspěvekod PavelS » 25. 8. 2007, 20:14

Na BULKU začíná Y444 v dolním prostoru - od BULKU na západ jsou obě tratě společné, ale na východ pokračuje jen UY444, nahoře (Upper).
Proto se na mapě LOWER prostoru projeví BULEK tak, že Y444 tam "jakoby" začíná, ale ono ve skutečnosti se předtím letí "nahoře" po UY444.

:)
Naposledy upravil PavelS dne 25. 8. 2007, 23:42, celkově upraveno 2
PavelS
VACC CZ
PavelS
 
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 10. 2006, 22:12
Bydliště: LKKV

Příspěvekod lukas » 25. 8. 2007, 21:24

Nechapu prilis odpoved Pavla, ale je to jednoduche... :-D

Je to provoz do Drazdan, kdy NL sektor klesa letadlo do FL140 na HDO...Letadla leti prave po UY444 a prechazi na nizkou....Na druhou stranu to nevede, protoze se pres HDO neleta - ty prichazi pres OMELO...
lukas
 
Příspěvky: 28
Registrován: 24. 6. 2007, 11:44
Bydliště: Praha 7

Příspěvekod Fabo » 25. 8. 2007, 22:17

lukas píše:Nechapu prilis odpoved Pavla, ale je to jednoduche... :-D

Je to provoz do Drazdan, kdy NL sektor klesa letadlo do FL140 na HDO...Letadla leti prave po UY444 a prechazi na nizkou....Na druhou stranu to nevede, protoze se pres HDO neleta - ty prichazi pres OMELO...


povedal to iste ale vseobecne :)
Uživatelský avatar
Fabo
 
Příspěvky: 66
Registrován: 18. 11. 2006, 14:37
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvekod lukas » 26. 8. 2007, 11:21

povedal to iste ale vseobecne


tak ono to je celkem logicke, ze pilot pokud leti ve spodnim vzdusnem prostoru tak pri stoupani vystoupe do horniho vzdusneho prostoru a naopak, ale puvodni dotaz byl, aspon podle mne, proc je tam vubec tato trat a ne jak se pouzivaji horni a spodni letove cesty...
lukas
 
Příspěvky: 28
Registrován: 24. 6. 2007, 11:44
Bydliště: Praha 7

Příspěvekod PavelS » 26. 8. 2007, 11:29

Myslím, že autora otázky zajímalo "jak se letadlo dostane na ten BULEK, když k němu nevedou žádné SIDi z obvyklých letišť a vede z něj jen jednosměrka ?".

Myslím, že obě odpovědi jsou OK a dávají vysvětlení - já jsem napsal, že na BULEK se letadlo dostane "shora" a ne SIDem, lukas pak konkrétně napsal, pro jaké destinace se trat použije výše uvedeným způsobem.

Svoji - původně opravdu nesrozumitelnou odpověď - jsem drobně opravil, takže by měla být jasnější.
PavelS
VACC CZ
PavelS
 
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 10. 2006, 22:12
Bydliště: LKKV

Příspěvekod VictorK » 28. 8. 2007, 18:08

Diky vsem za odpovedi, ted je to jasne. Po blizsim prozkoumani mapy spodniho prostoru jsem podobnych trati nasel vic. Princip bude nejspis stejny.
VictorK
 
Příspěvky: 9
Registrován: 16. 1. 2007, 16:10


Zpět na Řízení letového provozu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron