LKPR 13

Garanty fóra jsou uživatelé Muž na křídle a hh

Moderátoři: hh, Muž na křídle

LKPR 13

Příspěvekod FlightDetent » 2. 4. 2007, 14:56

Proč se min. týden tolik létala 13?

FD

Pisatel se domnívá, že otázka není tak pitomá, jak by se mohla na první pohled jevit.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Michael » 2. 4. 2007, 18:19

Abyste si procvičili VOR/DME :lol:.
Michael
 
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 10. 2006, 16:41

Příspěvekod JaM » 3. 4. 2007, 8:41

Vítr?
Uživatelský avatar
JaM
 
Příspěvky: 81
Registrován: 30. 10. 2006, 8:31
Bydliště: Hradištko pod VOZ 3M SID :)

Příspěvekod FlightDetent » 3. 4. 2007, 10:50

130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?

Rád se nechám přesvedčit, že byl ten vítr i silnější, ale nemyslím si to.

nevyhody
- regulace provozu, zpoždění všech linek na odletu směr PRG
- zvyšení obsazení dráhy z důvodu horší konfigurace pojezdových drah k uvolnění
- zvýšení rozstupů z důvodu variability rychlostí jednotlivých letadel na konečném přiblížení
- zhoršení ekonomiky provozu vyčkáváním
- hrubé zvýšení hlukové zátěže v odletovém sektoru 13

výhody
- ???
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod JaM » 3. 4. 2007, 12:08

FlightDetent píše:130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?



výhody- ???


Skvělé pokoukání jak na Šestce, tak i kousek jižně Prahy - to ale asi obyvatele Řep moc nezajímá... :idea:
Uživatelský avatar
JaM
 
Příspěvky: 81
Registrován: 30. 10. 2006, 8:31
Bydliště: Hradištko pod VOZ 3M SID :)

Příspěvekod Muž na křídle » 4. 4. 2007, 17:37

FlightDetent píše:130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?

Rád se nechám přesvedčit, že byl ten vítr i silnější, ale nemyslím si to.

nevyhody
- regulace provozu, zpoždění všech linek na odletu směr PRG
- zvyšení obsazení dráhy z důvodu horší konfigurace pojezdových drah k uvolnění
- zvýšení rozstupů z důvodu variability rychlostí jednotlivých letadel na konečném přiblížení
- zhoršení ekonomiky provozu vyčkáváním
- hrubé zvýšení hlukové zátěže v odletovém sektoru 13

výhody
- ???


Nevidel bych to tak dramaticky...
regulace provozu a zpozdeni vsech linek s tim az tak uplne nesouvisi, urcita regulace je z duvodu ze se ridi ze stary veze, protoze nova se rekonstruuje, a co se ted koukam na sloty na odlet, tak jejich naprosta vetsina je zpusobena LKAAWL, nebo LKAANSEL, takze kapacitou nizkych oblastnich sektoru, nikoliv kapacitou letiste.
Co se tyce vyckavani, situace je opet vicemene stejna pri 06 i 13, hlukova zatez... Repy nebo Nebusice, to vyjde nastejno...
Tim teda chci rict, ze sice nevim proc se litala 13, 8) ale z pohledu vyhod/nevyhod je to ve finale celkem jedno.
Muž na křídle
 
Příspěvky: 83
Registrován: 14. 10. 2006, 20:31

kapacita nízkých sektorů lkaa

Příspěvekod marfik » 4. 4. 2007, 18:44

je mi trochu divné, že se brzdí i NSEL, včera jsem tam seděl celý den a nebrzdilo se, ve špičkách se odtrhává N lidi na to standartně jsou... no WL je kapitola sama pro sebe, ale připravuje se jeho rozdělení, jen jsem zvědav, kde na to vememe lidi :-), ale to není moje věc :-)
marfik
 
Příspěvky: 41
Registrován: 8. 1. 2007, 15:54
Bydliště: Praha

Příspěvekod eproucnik » 8. 2. 2008, 8:23

FlightDetent píše:130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?

Rád se nechám přesvedčit, že byl ten vítr i silnější, ale nemyslím si to.


Podle naseho vnitropodnikoveho narizeni je maximalni sila bocni slozky 15kt.Pak se musi zmenit QFU..
Musite tlacit na vase provozovatele ze zvladate v klidu vic a oni pak budou tlacit na nas podnik...

Takze ano..Byl to ten vitr...
eproucnik
 
Příspěvky: 7
Registrován: 16. 8. 2007, 19:31


Zpět na Řízení letového provozu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron