Garanty fóra jsou uživatelé cztech, Pavel, petrp, PV, kteří mají rozsáhlé zkušenosti z práce s dopravními letadly všech velikostí a pracují ve společnostech v ČR i v zahraničí
Moderátoři: cztech, petrp, Pavel, PV
od jirka_s » 19. 3. 2007, 3:16
Prvni otazecka: existuje cesky vyraz pro "thrust augmentor"?
a hned dalsi otazecka: dovedu si predstavit thrust augmentor na pulse jetu, ale nejak si nedovedu predstavit, co to muze byt, kdyz to je nainstalovane napr. na Cessna 310 nebo DH 104 Dove. Mohlo by to byt neco, co je pripevnene na vyfuk a vyuziva to primo vyfukove plyny k vyvozeni tahu? Podle skicy na
http://www.aardvark.co.nz/pjet/augmentors.shtml by to snad slo, asi ne zadny extra zvyseni, ale kazde kilo tahu dobry, zvlast kdyz to stoji jen par trubek navic :)
-
jirka_s
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 25. 12. 2006, 17:37
- Bydliště: Praha
od FlightDetent » 20. 3. 2007, 10:56
Podle udaju na linku ktery si dal, to dost dobre na nicem jinem byt nemuze (funkcni). V letectvi a anglictine se placam jen 12 let (na tom JEN trvam!), ale spojeni TA si nevybavuji. Takze je to na tobe
Navrhy?
1) Optimalizace vystupniho ustroji pro vysoke rychlosti vyfukovych plynu
-
FlightDetent
-
- Příspěvky: 208
- Registrován: 14. 10. 2006, 20:35
Zpět na Konstrukce, opravy, údržba dopravních letadel
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník