Moderátor: FlightDetent
FlightDetent píše:Je to tak. Ale ten pokles rychlosti je podezrele veliký. Coz by mohlo znamenat, ze cestující vidí rychlost vuci zemi, ktera je samozrejme ovlivnena vyskovym vetrem. Jeho nahla zmena, treba z mirne zadniho na protivitr by takovy skok mohla vysvetlovat. V takovem pripade je ale rozhrani podobnych vzdusnych proudu velice turbulentni, takze to s letadlem haze. A to sedi, ne?
FD
FlightDetent píše:Coz by mohlo znamenat, ze cestující vidí rychlost vuci zemi, ktera je samozrejme ovlivnena vyskovym vetrem.
Kamyl píše:A posledni dotaz - jak dalece muzou byt turbulence nebezpecne (ted nemyslim to, ze se poliju kafem )?
Switch píše:FlightDetent píše:Coz by mohlo znamenat, ze cestující vidí rychlost vuci zemi, ktera je samozrejme ovlivnena vyskovym vetrem.
Jojo, také bych řekl, že to ukazuje ground speed, což v případě v náhlé změny počasí opravdu může dělat ten velký rozdíl..
PavelD píše:Kamyl píše:A posledni dotaz - jak dalece muzou byt turbulence nebezpecne (ted nemyslim to, ze se poliju kafem )?
Zkus si někde najít zprávu o tragedii Řeckého speciálu. Při letu někam na zasedání se letadlo propadlo asi o 6km. Potom museli nouzově přistát. Ministr zahraničních věcí Řecka v té době podával na palubě přítomným novinářům tiskovou konferenci a po přistání ho vynesli nohama napřed
QS510 píše:Switch píše:FlightDetent píše:Coz by mohlo znamenat, ze cestující vidí rychlost vuci zemi, ktera je samozrejme ovlivnena vyskovym vetrem.
Jojo, také bych řekl, že to ukazuje ground speed, což v případě v náhlé změny počasí opravdu může dělat ten velký rozdíl..
Amatérský dotaz na ground speed ? Jaká se používá jiná rychlost a rychlost letadla je udávaná v které rychlosti tedy ?
Zpět na Pilotování dopravních letadel
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků