pjp píše:No, nevim, ale o APU pri bezicich motorech v letu bych krapet pochyboval a tak by me zajimalo, zda to je pravda, ci ne.
Ostatne pro pripad vypadku hlavnich motoru pri "problemech" se dotcene systemy zalohuji uplne jinym zpusobem, nez zrovna APU, aspon teda podle mych znalosti. A dovolim si tvrdit, ze daleko spolehliveji + dostatecnym zpusobem. Teda nesmi tam byt nekde krpa ve schematech a v navaznych logikach.
Pavel
pjp píše:No, nevim, ale o APU pri bezicich motorech v letu bych krapet pochyboval a tak by me zajimalo, zda to je pravda, ci ne.
FlightDetent píše:pjp píše:No, nevim, ale o APU pri bezicich motorech v letu bych krapet pochyboval a tak by me zajimalo, zda to je pravda, ci ne.
Ja jsem slysel, ze pro kvalifikaci ETOPS na 737 musi APU zustat spusteno. Na 320 tomu tak neni. Jinak asi vseobecne, APU se (bez zavady) po nahozeni motoru vypina a za letu nepouziva.
Osiris píše:Játra (možná jen ČSA) mají v PRG výjimku.
pjp píše:2 Pavel - dobre, ale to je zase "neobvykly" stav, nikoliv bezny cestovni, tak jak vyznela puvodni informace. Ostatne v pripade "neobvykleho" stavu je v podstate povoleno cokoliv, co zaruci navrat letadla v co nejcelistvejsim stavu na zem, pripadne bez zbytecne koupele, jen je zase otazka, co dovoli automaty...
Pavel
OR píše:Neni to spis DC9 na fotce?
Ale jinak by mne zajimalo taky, kde a jaka letadla tahle powerbackuji.
Zpět na Bezpečnost letecké dopravy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků