Vytisteni Loadsheet

Garantem fóra je uživatel Dan

Vytisteni Loadsheet

Příspěvekod FlightDetent » 18. 11. 2006, 16:20

S jakym predstihem pred push-back je mozne do letadla dorucit LS?
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Re: Vytisteni Loadsheet

Příspěvekod Dan » 20. 11. 2006, 10:41

FlightDetent píše:S jakym predstihem pred push-back je mozne do letadla dorucit LS?


Kdyz vsechno bezi normalne, a za predpokladu ze jsou zname informace o palivu, tak az se zavre odbaveni, potvrdi se jak je nalozene letadlo nakladem... a nasleduje bud tistena verze a manualni dovoz k letadlu dle mistnich dopravnich predpisu na letisti ;-) s prihlednutim na schopnost cloveka, ktery let odbavuje ;-) a nebo se klepne do "pocitace" a LS vyleza automaticky na tiskarne v kokpitu (LH, BA apod.). A nebo se urci cas, kdy ma byt LS dorucen do letadla, treba 15 min pred odletem a vyse popsany proces se od toho odviji, byt treba jeste neni odbaveni nebo nakladani ukonceno (vyzadovano nekterymi spolecnostmi, aby byl aspon nejaky prvotni doklad, co kdyby se neco dal zadrhlo...) a az je konec udelaji se (nebo neudelaji, kdyz se nic nemeni) zmeny ci mensi upravy, coz je asi pro posadku lepsi nez ji ten LS dat, byt presny, az uplne nakonec, par vterin pred vytlacenim. Ovsem asi to neni zas takovy problem, protoze napriklad British Airways, dostava LS v nekterych pripadech tesne pred vzletem na draze...
Dan
 
Příspěvky: 389
Registrován: 14. 10. 2006, 20:12

Re: Vytisteni Loadsheet

Příspěvekod MiCi » 21. 11. 2006, 23:22

Dan píše:
FlightDetent píše:S jakym predstihem pred push-back je mozne do letadla dorucit LS?


Kdyz vsechno bezi normalne, a za predpokladu ze jsou zname informace o palivu, tak az se zavre odbaveni, potvrdi se jak je nalozene letadlo nakladem... a nasleduje bud tistena verze a manualni dovoz k letadlu dle mistnich dopravnich predpisu na letisti ;-) s prihlednutim na schopnost cloveka, ktery let odbavuje ;-) a nebo se klepne do "pocitace" a LS vyleza automaticky na tiskarne v kokpitu (LH, BA apod.). A nebo se urci cas, kdy ma byt LS dorucen do letadla, treba 15 min pred odletem a vyse popsany proces se od toho odviji, byt treba jeste neni odbaveni nebo nakladani ukonceno (vyzadovano nekterymi spolecnostmi, aby byl aspon nejaky prvotni doklad, co kdyby se neco dal zadrhlo...) a az je konec udelaji se (nebo neudelaji, kdyz se nic nemeni) zmeny ci mensi upravy, coz je asi pro posadku lepsi nez ji ten LS dat, byt presny, az uplne nakonec, par vterin pred vytlacenim. Ovsem asi to neni zas takovy problem, protoze napriklad British Airways, dostava LS v nekterych pripadech tesne pred vzletem na draze...


Ano,ano a nejlepší je,když R/C přiveze těsně před odletem LS k podpisu kapitánovi a u letadla se dozví,že se nakladačům něco někam nevešlo a museli to dát jinam.A nakladači zase mají rádi,když se naopak ve stejné chvilce dozvídají,že nedorazil pan XY a jde se hledat kufr.A v mašině jich mají třeba 160...... :oops: :evil:
Joooo u letadel je kolikrát pěkně veselo...... :D :lol:
MiCíček
Uživatelský avatar
MiCi
 
Příspěvky: 9
Registrován: 15. 11. 2006, 11:39
Bydliště: Praha

Příspěvekod FlightDetent » 23. 11. 2006, 9:03

Akorat ze pozdni prineseni LS na palubu na hledani kufru nic nezmeni. Potrebujeme ho v kokpitu nejmene 5 minut pred zavrenim dveri. Jinak se potom bude cekat na nas, a to zcela zbytecne. Lepe receno prineseni LS mene nez 5 minut pred PB zpusobi jeho zdrzeni.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35


Zpět na Odbavení letadel - handling

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron