Přenos výkonu dvouproudého ( by pass ) motoru
Napsal: 28. 11. 2006, 15:37
Protože jsem nedávno dostal čouda , že se nedržím tématu,
zakládám téma související s tématem " akcelerace " v části " Pilotování dopravních letadel "
Přenos výkonu pomocí vrtule je mi jasný, proudový motor v podstatě také, ale dvouproudý ( by pass ) motor, tam trochu tápu.
Dvouproudý ( by pass ) motor k dopřednému pohonu využívá i " fan ",
někdo používá termín " dmychadlo " které se fyzikálně chová jako
opláštěná vrtule s vlastnostmi odlišnými od klasické vrtule.
Dá se říci, v jakém poměru u takového GE-90-115B dochází k přenosu výkonu " mechanicky " jako u vrtule, v tomto případě opláštěné, a přenosu formou " tahu ", jako u proudového motoru ?
Problém je určité složitější, lépe ho naformulovat neumím.
Díky
[/quote]
zakládám téma související s tématem " akcelerace " v části " Pilotování dopravních letadel "
Přenos výkonu pomocí vrtule je mi jasný, proudový motor v podstatě také, ale dvouproudý ( by pass ) motor, tam trochu tápu.
Dvouproudý ( by pass ) motor k dopřednému pohonu využívá i " fan ",
někdo používá termín " dmychadlo " které se fyzikálně chová jako
opláštěná vrtule s vlastnostmi odlišnými od klasické vrtule.
Dá se říci, v jakém poměru u takového GE-90-115B dochází k přenosu výkonu " mechanicky " jako u vrtule, v tomto případě opláštěné, a přenosu formou " tahu ", jako u proudového motoru ?
Problém je určité složitější, lépe ho naformulovat neumím.
Díky
[/quote]