Garanty fóra jsou uživatelé cztech, Pavel, petrp, PV, kteří mají rozsáhlé zkušenosti z práce s dopravními letadly všech velikostí a pracují ve společnostech v ČR i v zahraničí
Moderátoři: cztech, petrp, Pavel, PV
od AlesK » 15. 5. 2008, 11:12
Zdar
nevite nekdo jaka jsou pouzita cerpadla v palivove soustave B737.
Jde mi o typ cerapdla v:
1] Palivovych nadrzich v kridlech
2] Precerpavaciho cerpadla
2] Cerpadel u motoru.
moc diky
EDIT:
P.s.: jde mi jen o typ cerpadel [zubova pistova atd....]
Nepotrebuji znat vyrobce, vyrobni cislo, ci vykon.
Naposledy upravil
AlesK dne 15. 5. 2008, 15:12, celkově upraveno 6
-
AlesK
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7. 3. 2007, 20:26
od PV » 15. 5. 2008, 13:46
Něco o systémech 737 můžeš najít tady
http://www.b737.org.uk/
-
PV
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: 14. 10. 2006, 20:30
od AlesK » 15. 5. 2008, 14:03
Dik moc ale tam uz jsem byl a bohuzel konkretni typ palivovych cerpadel tam uveden neni.
-
AlesK
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7. 3. 2007, 20:26
od PV » 15. 5. 2008, 14:09
V křídlech a centru jsou elektrická odstředivá čerpadla s výtlakem 20 respektive 30 psi (v centru) chlazená palivem ,v motoru je zubové čerpadlo hnané motorem s regulovatelným výstupním tlakem které dodává palivo přímo do trysek spalovací komory.
Naposledy upravil
PV dne 15. 5. 2008, 15:05, celkově upraveno 1
-
PV
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: 14. 10. 2006, 20:30
od PV » 15. 5. 2008, 14:15
Fuel Pumps
There is a low pressure fuel pump and a high pressure fuel
pump in the fuel pump assembly. The pumps increase fuel
pressure to send the fuel through the heat exchangers to
operate the servo systems and give fuel to the fuel nozzles.
The low pressure fuel pump is a centrifugal impeller pump. This
type of pump can operate at low fuel inlet pressure and with fuel
that is part liquid and part vapor. The low discharge pressure of
this pump lets the heat exchangers be lighter and more
efficient.
The high pressure pump is a single element, positive
displacement gear pump. This type of pump produces high
fuel pressures. This pressure is necessary to give a strong
combustor fuel spray pattern and to operate the engine
acuators that are part of the servo system.
The engine accessory gearbox (AGB) turns a drive shaft to
operate the fuel pump assembly. The fuel pump assembly
attaches to the aft side of the AGB. A quick attach detach (QAD)
ring attaches the pump to the AGB. The HMU attaches to the aft
end of the fuel pump assembly.
V případě zájmu mohu zaslat pdf palivové soustavy motoru
-
PV
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: 14. 10. 2006, 20:30
od AlesK » 15. 5. 2008, 15:05
Dik.
Prosim posli pdf.
Mejal ti napisu do Soukrome spravy.
-
AlesK
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7. 3. 2007, 20:26
Zpět na Konstrukce, opravy, údržba dopravních letadel
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků