Něco pro mechaniky B-737

Garanty fóra jsou uživatelé cztech, Pavel, petrp, PV, kteří mají rozsáhlé zkušenosti z práce s dopravními letadly všech velikostí a pracují ve společnostech v ČR i v zahraničí

Moderátoři: cztech, petrp, Pavel, PV

Něco pro mechaniky B-737

Příspěvekod Pavel » 21. 10. 2006, 9:19

Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)
Pavel
Pavel
 
Příspěvky: 101
Registrován: 13. 10. 2006, 19:46

Re: Něco pro mechaniky B-737

Příspěvekod Lucky » 21. 10. 2006, 9:22

Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Re: Něco pro mechaniky B-737

Příspěvekod Pavel » 21. 10. 2006, 9:27

Lucky píše:
Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)


zkus hledat, na netu o ničem nevím, pouze ho mám doma na pc:)
Pavel
Pavel
 
Příspěvky: 101
Registrován: 13. 10. 2006, 19:46

Příspěvekod Pavel » 21. 10. 2006, 9:30

a nebo ještě:
http://www.757.org.uk/
Pavel
Pavel
 
Příspěvky: 101
Registrován: 13. 10. 2006, 19:46

Příspěvekod Lucky » 21. 10. 2006, 9:36

proc nemame neco takoveho :(

http://www.airmech.co.uk/
Naposledy upravil Lucky dne 23. 11. 2006, 13:25, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Re: Něco pro mechaniky B-737

Příspěvekod FlightDetent » 24. 10. 2006, 9:34

Lucky píše:
Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)


Koukam na ten Avatar, premyslim. Kdo te ucil "Airbus Philosophie" ? :P
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Re: Něco pro mechaniky B-737

Příspěvekod Lucky » 24. 10. 2006, 12:46

FlightDetent píše:
Lucky píše:
Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)


Koukam na ten Avatar, premyslim. Kdo te ucil "Airbus Philosophie" ? :P


nasi kluci z CSA do do mne hrnuly pod tlakem :D .Nejdriv se mi to letadlo vubec nelibylo,ale postupem casu jsem te "Airbus Philosophi" prisel docela na chut. :) :)
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod FlightDetent » 24. 10. 2006, 12:51

Tak by me zajimalo, jestli casem taky skonstatujes, ze je to vyvojove dokonalejsi stupen nez 737. Pro piloty je to naprosto jednoznacne. 20 let stara technologie vs. 40 let stara techologie. Je to poznat.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Lucky » 24. 10. 2006, 12:57

FlightDetent píše:Tak by me zajimalo, jestli casem taky skonstatujes, ze je to vyvojove dokonalejsi stupen nez 737. Pro piloty je to naprosto jednoznacne. 20 let stara technologie vs. 40 let stara techologie. Je to poznat.


Nechtel jsem si to pripustit,ale A320 je co se tyka technicke a i te pilotni stranky uplne jinde nez 737 a i nez 737NG.Kdyz jsem videl co vse se deje automaticky tak mi to prislo az nemozny :) .Temer vsechny ukony se zobrazy na ECAM,vsechno to na sebe "praskne" Pro nas dost velke usnadneni prace oproto 737
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod Pavel » 24. 10. 2006, 16:16

..pokrok holt nezastavíš, všechno má své pro a proti :)
Pavel
Pavel
 
Příspěvky: 101
Registrován: 13. 10. 2006, 19:46

Příspěvekod Lucky » 25. 10. 2006, 7:48

Pavel píše:..pokrok holt nezastavíš, všechno má své pro a proti :)


.....to urcite.Vlastne A320 a B737CL se ani srovnavat nedaji je to jina genarace.Lepsi je to srovnat s 737NG,ale i tomto pripade je jasne co ma navrch.Jak rikal nas instruktor.Boeing vzal z 737CL to nejlepsi vylepsil to a dal na 737NG.Boeingova filozofie je jasna "Kdyz to spolehlive funguje tak proc to menit." A to si myslim neni nejlepsi.
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod PV » 25. 10. 2006, 11:36

Ale proč ne? Airbus "vylepšil" kabeláž u A380 a taky narazil...
PV
 
Příspěvky: 100
Registrován: 14. 10. 2006, 20:30

Příspěvekod Lucky » 25. 10. 2006, 12:45

PV píše:Ale proč ne? Airbus "vylepšil" kabeláž u A380 a taky narazil...


Tak kabelaz urcite nebylo stastne reseni.Ale slo o to zkusit neco noveho.Otazka je za jakou cenu a v tomto pripade za hodne velkou.Mne se na nich libi ze se nedrzi technologie stare 40 let,ale snazi se jit s dobou,ale tim nechci rikat ze by letadla od Boeingu byla spatna.To urcite nejsou.
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod pjp » 25. 10. 2006, 15:30

A je, zase koukam zarucene informace o A380.
Co se tyce problemu s kabely, tak te jest jednoduchy - proste zakaznici nevi co chtej a nedaj pokud, dokud to nedostanou, normalka. Problem jest, ze na to AiB pristoupil, druha vec je nezapracovanost lidi, ale to je dneska v podstate taky normalni, kdy se nikomu nechce investovat do lidi. Takze co se ty koncepce "dratu", ty jsou v tom naprosto nevinne. Ostatne, kdyby v tom byl problem, tak uz nelitaj 4ks, protoze cely problem je jen a pouze v zakaznicke kabelazi.
Pavel
pjp
 
Příspěvky: 140
Registrován: 17. 10. 2006, 8:30
Bydliště: Vsade a nikde

Příspěvekod Pavel » 25. 10. 2006, 15:50

pjp píše:A je, zase koukam zarucene informace o A380.
Co se tyce problemu s kabely, tak te jest jednoduchy - proste zakaznici nevi co chtej a nedaj pokud, dokud to nedostanou, normalka. Problem jest, ze na to AiB pristoupil, druha vec je nezapracovanost lidi, ale to je dneska v podstate taky normalni, kdy se nikomu nechce investovat do lidi. Takze co se ty koncepce "dratu", ty jsou v tom naprosto nevinne. Ostatne, kdyby v tom byl problem, tak uz nelitaj 4ks, protoze cely problem je jen a pouze v zakaznicke kabelazi.
Pavel


mimochodem na stránkách na které máte odkaz v profilu, nejsou fotky B737 ale je to nefalšovaný A-320........ :wink:

http://plane.rur.cz/galerie.php?kodplane=1165
Pavel
Pavel
 
Příspěvky: 101
Registrován: 13. 10. 2006, 19:46

Další

Zpět na Konstrukce, opravy, údržba dopravních letadel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron