Něco pro mechaniky B-737

Garanty fóra jsou uživatelé cztech, Pavel, petrp, PV, kteří mají rozsáhlé zkušenosti z práce s dopravními letadly všech velikostí a pracují ve společnostech v ČR i v zahraničí

Moderátoři: cztech, petrp, Pavel, PV

Příspěvekod pjp » 25. 10. 2006, 18:26

Pardon, obcas se hold proste nezadari no, tak trochu ...
Pavel
pjp
 
Příspěvky: 140
Registrován: 17. 10. 2006, 8:30
Bydliště: Vsade a nikde

Příspěvekod FlightDetent » 23. 11. 2006, 10:10

Lucky píše:.....to urcite.Vlastne A320 a B737CL se ani srovnavat nedaji je to jina genarace.Lepsi je to srovnat s 737NG,ale i tomto pripade je jasne co ma navrch.


:D Horecka :?: You will be assimilated :!:
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Lucky » 23. 11. 2006, 11:10

FlightDetent píše:
Lucky píše:.....to urcite.Vlastne A320 a B737CL se ani srovnavat nedaji je to jina genarace.Lepsi je to srovnat s 737NG,ale i tomto pripade je jasne co ma navrch.


:D Horecka :?: You will be assimilated :!:


:?: :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod FlightDetent » 23. 11. 2006, 11:54

Once an Airbus fan, always an Airbus fan. HA HA HA.... vitej konvertito. :oops:
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Lucky » 23. 11. 2006, 13:30

FlightDetent píše:Once an Airbus fan, always an Airbus fan. HA HA HA.... vitej konvertito. :oops:


mam rad skoro vsechna letadla i B737 bylo to prvni letadlo na kterem jsem delal takze k nemu mam urcitej vztah,ale Airbus je Airbus :) a vubec se za ten nezor nestidim a stojim si za nim :D
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod Pavel » 12. 12. 2006, 8:57

pjp píše:A je, zase koukam zarucene informace o A380.
Co se tyce problemu s kabely, tak te jest jednoduchy - proste zakaznici nevi co chtej a nedaj pokud, dokud to nedostanou, normalka. Problem jest, ze na to AiB pristoupil, druha vec je nezapracovanost lidi, ale to je dneska v podstate taky normalni, kdy se nikomu nechce investovat do lidi. Takze co se ty koncepce "dratu", ty jsou v tom naprosto nevinne. Ostatne, kdyby v tom byl problem, tak uz nelitaj 4ks, protoze cely problem je jen a pouze v zakaznicke kabelazi.
Pavel


http://www.iht.com/articles/2006/12/11/ ... php?page=1

tak kdepak se asi stala chybička
Pavel
Pavel
 
Příspěvky: 101
Registrován: 13. 10. 2006, 19:46

Příspěvekod pjp » 12. 12. 2006, 10:10

Staci se podivat do vlastnich rad. To je jedno, zda nemec, francouz ci cech ...
Ale hlavne ze maj novinari zarucene "odborne" o cem psat a na forech se je o cem zase "odborne" dohadovat, ne ?
Pavel
pjp
 
Příspěvky: 140
Registrován: 17. 10. 2006, 8:30
Bydliště: Vsade a nikde

Předchozí

Zpět na Konstrukce, opravy, údržba dopravních letadel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron