Stránka 1 z 2

Něco pro mechaniky B-737

PříspěvekNapsal: 21. 10. 2006, 9:19
od Pavel
Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)

Re: Něco pro mechaniky B-737

PříspěvekNapsal: 21. 10. 2006, 9:22
od Lucky
Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)

Re: Něco pro mechaniky B-737

PříspěvekNapsal: 21. 10. 2006, 9:27
od Pavel
Lucky píše:
Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)


zkus hledat, na netu o ničem nevím, pouze ho mám doma na pc:)

PříspěvekNapsal: 21. 10. 2006, 9:30
od Pavel
a nebo ještě:
http://www.757.org.uk/

PříspěvekNapsal: 21. 10. 2006, 9:36
od Lucky
proc nemame neco takoveho :(

http://www.airmech.co.uk/

Re: Něco pro mechaniky B-737

PříspěvekNapsal: 24. 10. 2006, 9:34
od FlightDetent
Lucky píše:
Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)


Koukam na ten Avatar, premyslim. Kdo te ucil "Airbus Philosophie" ? :P

Re: Něco pro mechaniky B-737

PříspěvekNapsal: 24. 10. 2006, 12:46
od Lucky
FlightDetent píše:
Lucky píše:
Pavel píše:Opakování je matka moudrosti
http://www.b737.org.uk/quiz.htm 8)


Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo :)


Koukam na ten Avatar, premyslim. Kdo te ucil "Airbus Philosophie" ? :P


nasi kluci z CSA do do mne hrnuly pod tlakem :D .Nejdriv se mi to letadlo vubec nelibylo,ale postupem casu jsem te "Airbus Philosophi" prisel docela na chut. :) :)

PříspěvekNapsal: 24. 10. 2006, 12:51
od FlightDetent
Tak by me zajimalo, jestli casem taky skonstatujes, ze je to vyvojove dokonalejsi stupen nez 737. Pro piloty je to naprosto jednoznacne. 20 let stara technologie vs. 40 let stara techologie. Je to poznat.

PříspěvekNapsal: 24. 10. 2006, 12:57
od Lucky
FlightDetent píše:Tak by me zajimalo, jestli casem taky skonstatujes, ze je to vyvojove dokonalejsi stupen nez 737. Pro piloty je to naprosto jednoznacne. 20 let stara technologie vs. 40 let stara techologie. Je to poznat.


Nechtel jsem si to pripustit,ale A320 je co se tyka technicke a i te pilotni stranky uplne jinde nez 737 a i nez 737NG.Kdyz jsem videl co vse se deje automaticky tak mi to prislo az nemozny :) .Temer vsechny ukony se zobrazy na ECAM,vsechno to na sebe "praskne" Pro nas dost velke usnadneni prace oproto 737

PříspěvekNapsal: 24. 10. 2006, 16:16
od Pavel
..pokrok holt nezastavíš, všechno má své pro a proti :)

PříspěvekNapsal: 25. 10. 2006, 7:48
od Lucky
Pavel píše:..pokrok holt nezastavíš, všechno má své pro a proti :)


.....to urcite.Vlastne A320 a B737CL se ani srovnavat nedaji je to jina genarace.Lepsi je to srovnat s 737NG,ale i tomto pripade je jasne co ma navrch.Jak rikal nas instruktor.Boeing vzal z 737CL to nejlepsi vylepsil to a dal na 737NG.Boeingova filozofie je jasna "Kdyz to spolehlive funguje tak proc to menit." A to si myslim neni nejlepsi.

PříspěvekNapsal: 25. 10. 2006, 11:36
od PV
Ale proč ne? Airbus "vylepšil" kabeláž u A380 a taky narazil...

PříspěvekNapsal: 25. 10. 2006, 12:45
od Lucky
PV píše:Ale proč ne? Airbus "vylepšil" kabeláž u A380 a taky narazil...


Tak kabelaz urcite nebylo stastne reseni.Ale slo o to zkusit neco noveho.Otazka je za jakou cenu a v tomto pripade za hodne velkou.Mne se na nich libi ze se nedrzi technologie stare 40 let,ale snazi se jit s dobou,ale tim nechci rikat ze by letadla od Boeingu byla spatna.To urcite nejsou.

PříspěvekNapsal: 25. 10. 2006, 15:30
od pjp
A je, zase koukam zarucene informace o A380.
Co se tyce problemu s kabely, tak te jest jednoduchy - proste zakaznici nevi co chtej a nedaj pokud, dokud to nedostanou, normalka. Problem jest, ze na to AiB pristoupil, druha vec je nezapracovanost lidi, ale to je dneska v podstate taky normalni, kdy se nikomu nechce investovat do lidi. Takze co se ty koncepce "dratu", ty jsou v tom naprosto nevinne. Ostatne, kdyby v tom byl problem, tak uz nelitaj 4ks, protoze cely problem je jen a pouze v zakaznicke kabelazi.
Pavel

PříspěvekNapsal: 25. 10. 2006, 15:50
od Pavel
pjp píše:A je, zase koukam zarucene informace o A380.
Co se tyce problemu s kabely, tak te jest jednoduchy - proste zakaznici nevi co chtej a nedaj pokud, dokud to nedostanou, normalka. Problem jest, ze na to AiB pristoupil, druha vec je nezapracovanost lidi, ale to je dneska v podstate taky normalni, kdy se nikomu nechce investovat do lidi. Takze co se ty koncepce "dratu", ty jsou v tom naprosto nevinne. Ostatne, kdyby v tom byl problem, tak uz nelitaj 4ks, protoze cely problem je jen a pouze v zakaznicke kabelazi.
Pavel


mimochodem na stránkách na které máte odkaz v profilu, nejsou fotky B737 ale je to nefalšovaný A-320........ :wink:

http://plane.rur.cz/galerie.php?kodplane=1165