Něco pro mechaniky B-737
Napsal:
21. 10. 2006, 9:19
od Pavel
Re: Něco pro mechaniky B-737
Napsal:
21. 10. 2006, 9:22
od Lucky
Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo
Re: Něco pro mechaniky B-737
Napsal:
21. 10. 2006, 9:27
od Pavel
Lucky píše:Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo
zkus hledat, na netu o ničem nevím, pouze ho mám doma na pc:)
Napsal:
21. 10. 2006, 9:36
od Lucky
proc nemame neco takoveho
http://www.airmech.co.uk/
Re: Něco pro mechaniky B-737
Napsal:
24. 10. 2006, 9:34
od FlightDetent
Lucky píše:Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo
Koukam na ten Avatar, premyslim. Kdo te ucil "Airbus Philosophie" ?
Re: Něco pro mechaniky B-737
Napsal:
24. 10. 2006, 12:46
od Lucky
FlightDetent píše:Lucky píše:Jo celkem dobry stranky.Obcas si zkousim delat quiz a vysledky jsou docela prekvapujici.A nemel by jsi neco podobneho na A320? Zrovna ted by se mi to celkem hodilo
Koukam na ten Avatar, premyslim. Kdo te ucil "Airbus Philosophie" ?
nasi kluci z CSA do do mne hrnuly pod tlakem
.Nejdriv se mi to letadlo vubec nelibylo,ale postupem casu jsem te "Airbus Philosophi" prisel docela na chut.
Napsal:
24. 10. 2006, 12:51
od FlightDetent
Tak by me zajimalo, jestli casem taky skonstatujes, ze je to vyvojove dokonalejsi stupen nez 737. Pro piloty je to naprosto jednoznacne. 20 let stara technologie vs. 40 let stara techologie. Je to poznat.
Napsal:
24. 10. 2006, 12:57
od Lucky
FlightDetent píše:Tak by me zajimalo, jestli casem taky skonstatujes, ze je to vyvojove dokonalejsi stupen nez 737. Pro piloty je to naprosto jednoznacne. 20 let stara technologie vs. 40 let stara techologie. Je to poznat.
Nechtel jsem si to pripustit,ale A320 je co se tyka technicke a i te pilotni stranky uplne jinde nez 737 a i nez 737NG.Kdyz jsem videl co vse se deje automaticky tak mi to prislo az nemozny
.Temer vsechny ukony se zobrazy na ECAM,vsechno to na sebe "praskne" Pro nas dost velke usnadneni prace oproto 737
Napsal:
24. 10. 2006, 16:16
od Pavel
..pokrok holt nezastavíš, všechno má své pro a proti
Napsal:
25. 10. 2006, 7:48
od Lucky
Pavel píše:..pokrok holt nezastavíš, všechno má své pro a proti
.....to urcite.Vlastne A320 a B737CL se ani srovnavat nedaji je to jina genarace.Lepsi je to srovnat s 737NG,ale i tomto pripade je jasne co ma navrch.Jak rikal nas instruktor.Boeing vzal z 737CL to nejlepsi vylepsil to a dal na 737NG.Boeingova filozofie je jasna "Kdyz to spolehlive funguje tak proc to menit." A to si myslim neni nejlepsi.
Napsal:
25. 10. 2006, 11:36
od PV
Ale proč ne? Airbus "vylepšil" kabeláž u A380 a taky narazil...
Napsal:
25. 10. 2006, 12:45
od Lucky
PV píše:Ale proč ne? Airbus "vylepšil" kabeláž u A380 a taky narazil...
Tak kabelaz urcite nebylo stastne reseni.Ale slo o to zkusit neco noveho.Otazka je za jakou cenu a v tomto pripade za hodne velkou.Mne se na nich libi ze se nedrzi technologie stare 40 let,ale snazi se jit s dobou,ale tim nechci rikat ze by letadla od Boeingu byla spatna.To urcite nejsou.
Napsal:
25. 10. 2006, 15:30
od pjp
A je, zase koukam zarucene informace o A380.
Co se tyce problemu s kabely, tak te jest jednoduchy - proste zakaznici nevi co chtej a nedaj pokud, dokud to nedostanou, normalka. Problem jest, ze na to AiB pristoupil, druha vec je nezapracovanost lidi, ale to je dneska v podstate taky normalni, kdy se nikomu nechce investovat do lidi. Takze co se ty koncepce "dratu", ty jsou v tom naprosto nevinne. Ostatne, kdyby v tom byl problem, tak uz nelitaj 4ks, protoze cely problem je jen a pouze v zakaznicke kabelazi.
Pavel
Napsal:
25. 10. 2006, 15:50
od Pavel
pjp píše:A je, zase koukam zarucene informace o A380.
Co se tyce problemu s kabely, tak te jest jednoduchy - proste zakaznici nevi co chtej a nedaj pokud, dokud to nedostanou, normalka. Problem jest, ze na to AiB pristoupil, druha vec je nezapracovanost lidi, ale to je dneska v podstate taky normalni, kdy se nikomu nechce investovat do lidi. Takze co se ty koncepce "dratu", ty jsou v tom naprosto nevinne. Ostatne, kdyby v tom byl problem, tak uz nelitaj 4ks, protoze cely problem je jen a pouze v zakaznicke kabelazi.
Pavel
mimochodem na stránkách na které máte odkaz v profilu, nejsou fotky B737 ale je to nefalšovaný A-320........
http://plane.rur.cz/galerie.php?kodplane=1165