Zed píše:Nettka......systém, který už několik měsíců funguje na pražské věži o němž mluvil Muž na křídle, se jmenuje A-SMGCS. Má celou škálu varovných funkcí včetně neoprávněného překřižování stoppříčky, a to jakékoliv - normální letiště je má i na jednotlivých segmentech pojezdových drah......tak abys nevymýšlela už vymyšlené............mimochodem, s tím algoritmem jsi mě opravdu dostala....dáš mi svolení, že to můžu vyprávět kolegům po světě.....?
Spise se jedna o jeho podsystem RIMCAS
Ten samozrejme znam, takze bych se mela vyhnout tomu, ze bych vymyslela neco podruhe
Mozna, ze nekteri kolegove ve svete uz o tom neco vedi.
Muz na kridle píše:Nettka píše:Algoritmus pro odhaleni situaci, kdy se letadlo "vahave" blizi k hp bude velmi slozite nadefinovat, pokud to bude vubec mozne. Pro ostatni situace by to ale melo byt proveditelne.
No ale ze jsem tak smely, jake konkretne ostatni situace nejakym zpusobem predem definovatelne mas na mysli ??
No nevim, skoly nemam, jsem jen ATCO, ale k prejeti holding pointu muze dojit imho pouze a jen ve dvou pripadech:
1. pilot ma povoleni (tento pripad nas ale nezajima)
2. pilot nema povoleni, (a to uz z jakehokoliv duvodu, spatna instrukce, preslech, instrukce jinemu letadlu, pilot debil, spatnej readback, ridici debil...) pak ale jeho umysl prejet hp muze odhalit jenom telepat, a nebo system ktery uz existuje, bohuzel ale telepaticky nefunguje, takze zacne rvat az kdyz se letadlo nachazi v predem definovanem miste.
Rozhodne nechci nejak rejpat, jen by me zajimalo, kdo za takovym vyzkumem stoji a proc to probiha ??
Nejprve k tem dvema pripadum:
1. Pokud ma letadlo povoleni vstoupit na drahu, prejet hp nebo stop pricku, tak je vse v poradku, ale jen v pripade, ze mu ridici nevydal
konfliktni, tedy spatne povoleni. Takze i timto je treba se zabyvat.
2. Analyzovala jsem nekolik konfliktnich situaci: V mnoha pripadech se jedna o letadla nebo vozidla, jenz se k hp blizi rychlosti, ktera nam naznacuje, ze na tom hp pravdepodobne nebude letadlo/vozidlo schopne zastavit / zde tedy odpoved na to, co mam na mysli temi ostatnimi situacemi.Timto bychom mohli ziskat nekolik vterin k dobru a byt varovani jeste pred prejetim hp.
Vyzkumem se zabyva momentalne moje skromne ja a predevsim pak nektere vyzkumne organizace, napr. SDER ve Francii
Tesi me, ze se tady rozpoutala takova diskuze, ja se jen zeptala na malinkatou otazecku
Jakekoliv pripominky k tematu jsou velmi prinosne a to hlavne ty od ridicich, pilotu a ostatnich odborniku