Sekvence na priblizeni

Garanty fóra jsou uživatelé Muž na křídle a hh

Moderátoři: hh, Muž na křídle

Sekvence na priblizeni

Příspěvekod FlightDetent » 21. 10. 2008, 8:55

Ahoj,

mohli byste, prosim, nacrtnout neznalemu tak nejak v kostce jakym zpusobem a kdy si radite letadla pro priblizeni, resp. kdy se konkretimu letadlu priradi poradi?

dík, FD.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod eproucnik » 1. 11. 2008, 12:15

Vetsinou je to podle casu na IAFu.Kdo vychazi driv tak ma lepsi poradi..Dost spatne se to vysvetluje.Prijd se podivat..:)
eproucnik
 
Příspěvky: 7
Registrován: 16. 8. 2007, 19:31

Příspěvekod eif » 13. 11. 2008, 19:59

Můžem i my zvenku? :-)
eif
 
Příspěvky: 249
Registrován: 14. 10. 2006, 20:20

Příspěvekod FlightDetent » 16. 11. 2008, 15:17

Spis jsem se chtel zeptat na moment v case / prostoru kdy se to urcuje (samozrejme odhlednouc od zmen, ktere prijdou pozdeji. EAT z FPL, nejaky vektor pri vstupu do FIR, TMA ? Pokud se to da nejak jednoduse nacrtnout..
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod hh » 31. 1. 2009, 1:41

To už asi bude na slotech a hlavně na tom approachníkovi, jak si to seřadí... Dělat tu práci, bývá chvílemi jako hrát šachy, jak si to seřadí záleží i na talnetu...
hh
hh
 
Příspěvky: 19
Registrován: 14. 10. 2006, 20:33
Bydliště: Praha 6


Zpět na Řízení letového provozu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron