Moderátoři: hh, Muž na křídle
Stepan píše:Jedna taková technická otázka - existuje nějaká přesná definice, od kdy může pilot provádět "visual approach"?
FlightDetent píše:JaM: Dela a velke. A318 se kvuli tomu musel preprogramovavat software a B736 tam podle mne neleta.
Na takovy sestup je totiz potreba otevrene brzdy a plyn zaroven.
PV píše:No docela rád bych viděl spadlé brady řídících,když v mlze,kdy do sebe narážejí chodci ,dělají piloti s Gulfstreamem visual approach
Tento Gulf totiž nemá autopilota certifikovaného pro CATIII,ale je místo toho vybaven infračerveným viděním,takže CPT má letiště jako na dlani
Fabo píše:Ešte pre porovnanie s VOR/DME príletom (napr. dráha 19 v KSC), VA má čo sa týka šetrenia výhodu aj tú, že pri VOR/DME APP musí byť lietadlo už na úrovni IAF (opravte ma ak sa mýlim) v plnej pristávacej konfigurácii - teda podvozok von a klapky okolo 30 stupnov (u B737), pričom pri VIS má pilot "plnú moc" nad konfiguráciou lietadla až do dotyku s dráhou.
Zpět na Řízení letového provozu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků