Krasna prace, diky! Precteni toho clanku me vybidlo k nekolika dotazum / postrehum:
- Proc LKPR APP pouziva C/S RADAR a ne APPROACH? Vim, ze dle AIP tim indikuje schopnost radaroveho rizeni (viz ENR 2.1), ale otazka zustava.
- Pri hlaseni vysky nepouzivam "PASSING". Nikde a nikdy. Je to chyba?
- drobne preklepy v RTF: 118.10 ; passsing ; climb to FL170 ; 119.10 ; cleared to VOR DME ; a nedari se mi dohledat, myslim si ze tez 1028 hPa
- vazna chyba DIRECT TO BNO, v CR casto slyseno (nutkno podotknout ze z 99% piloty), nicmene dle Annex 10/II a PANS-ATM chybne!
- nenapada me zadny protisrazkovy radar v letadle, ta veta "a zarizeni nazyvane TCAS" je akorat (a presna!), to pred tim bych osobne vypustil.
- TCAS - "piloti mohou konzultovat s ridicim": asi by stalo za to zkusit to nejak preformulovat TA - nemaji konzultovat z duvodu zatizeni frekvence protoze by tim ridicimu znemozili vyslat pripadnou instrukci k vyhnuti, RA - nesmi konzultovat s ATC.
FD.
PS: Je to vzdycky boj, zda neco sestavit a pak byt zodpoveny za pripadne nepresnosti a/nebochyby ktere si ctenari/uzivatele vytvori anebo radeji nedelat nic, jen aby to nebylo spatne. Pokud mohu soudit, tak tvuj vysledek zaslozi poklonu.