Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: 10. 1. 2008, 13:45
od JaM
Jako největší problém vidím, spíš než potíže s větrem, ten bordel, jaký by byl v APProachi a na oblasti se separací příletů a odletů.

Re: EIA paralelní dráhy

PříspěvekNapsal: 8. 2. 2008, 7:44
od eproucnik
O kolik větší by podle Vás byla kapacita dráhového systému při provozu ARR 13 + DEP 24 (s občasným ARR 31)

Tak podle meho nazoru by vubec k zadnemu navyseni provozu nedoslo.Tato kombinace drah je nejmin stastna varianta.NAvic si myslim ze kazdy den v praci s touto kombinaci by nadelal spoustu vrasku:))))To uz je fakt asi lepsi ARR+DEP 24 protoze sme na to zvykly a rozhodne pro to mame lepsi odhad.Uz jsou v praxi vyzkousene jiste postupu ktere velmi usnadnuji prave ARR+DEP 24 + DEP13 pro Lehke JETY + PROPy

Jeste poznamka k tomu co si napsal ARR 13 + DEP 24 s Obcasnym ARR 31 by byl asi trochu mazec nemyslis?:)))

PříspěvekNapsal: 13. 2. 2008, 21:27
od Martin_V
Ale ne, mazec by to nebyl. :) Nenapsal jsem to úplně šťastně, ale bylo to myšleno "13 dolů, 24 nahoru" pokud tomu nebude bránit silný vítr (boční nebo zadní). Při nevhodném větru pak místo toho 31 dolů (což naštve hlukem nejvíc lidí) a/nebo 06 nahoru (což tak moc nevadí).

Jo, a tenhle nápad jsem si nevycucal z palce sám. Letiště Praha ho navrhlo právě z kapacitních důvodů do EIA paralelky jako variantu "Neprovedení záměru rok 2012" Tady je k tomu příslušná hluková mapa od Techsonu: http://www.nerwy.cz/www/eia_rwy_07/p13/priloha7.pdf