.....ale tohle všechno je na h.....
Tak to se da resit jednim zpusobem Pokracujte primo T a vyckavejte, ocekavejte zdrzeni priblizne 60minut z duvodu provozu, oni si to pak rozmysli
Moderátoři: hh, Muž na křídle
kuba.biker píše:No já nechci zbytečně kecat do věcí, do kterých vidím "jen" očima spottera zpoza plotu, ale stejně mi přijde současná dráhová kapacita PRG nevyužitá: je sice fajn, že polovina ATR startuje z dráhy 13, ale stejně tak by tam mohly startovat i další, méně hlučná letadla (CRJ, DHC, EM, BAe, ARJ), pochopitelně tak, aby to bylo logicky navazující na letovou trať stroje (neříkám tedy, že by SAS do Kodaně mělo vystartovat nad Řepy a pak to stočit o 180ů)...Hluk z těchto letadel je minimální a přes den by to snad přecitlivělé obyvatelstvo Bílé Hory mohlo rozchodit; tím spíše, že karlovarská silnice nikomu nevadí...Teď jsou to skutečně jen úvahy, ale vzhledem k tomu, že paralelní dráha se nestaví, a zřejmě dlouho stavět nebude (doladění projektu-1 rok, vyřešení pozemkových záležitostí-českým tempem 2 roky, terénní úpravy 1 rok, vlastní stavba-min.1 rok...), bude se muset provoz nějak řešit, nebo ne?
No já nechci zbytečně kecat do věcí, do kterých vidím "jen" očima spottera zpoza plotu, ale stejně mi přijde současná dráhová kapacita PRG nevyužitá: je sice fajn, že polovina ATR startuje z dráhy 13, ale stejně tak by tam mohly startovat i další, méně hlučná letadla (CRJ, DHC, EM, BAe, ARJ), pochopitelně tak, aby to bylo logicky navazující na letovou trať stroje (neříkám tedy, že by SAS do Kodaně mělo vystartovat nad Řepy a pak to stočit o 180ů)...Hluk z těchto letadel je minimální a přes den by to snad přecitlivělé obyvatelstvo Bílé Hory mohlo rozchodit; tím spíše, že karlovarská silnice nikomu nevadí...Teď jsou to skutečně jen úvahy, ale vzhledem k tomu, že paralelní dráha se nestaví, a zřejmě dlouho stavět nebude (doladění projektu-1 rok, vyřešení pozemkových záležitostí-českým tempem 2 roky, terénní úpravy 1 rok, vlastní stavba-min.1 rok...), bude se muset provoz nějak řešit, nebo ne?
Muž na křídle píše:Sektor NEL, ridici odlety z Prahy na jih a na vychod ma hodinovou kapacitu uz sam od sebe nizsi, nez draha v LKPR
Zed píše: ......10-11 43 pohyby, 11-12 27 pohybů, 12-13 18 pohybů, 13-14 35 pohybů, 14-15 28 pohybů, 15-16 30 pohybů.......úterý je po sobotě druhým nejslabším dnem....mě to vychází 30,1 letadel průměr na hodinu, to je co 2 minuty jeden přílet, nebo odlet....pořád máš pocit, že u tohohle zbývá čas na kopání se do prdelí?
Zed píše:MnK.....když pominu fakt, že se v zásadních věcech shodujeme ( potřeba bis-dráhy, rychlé výjezdy, Plzeň za 150,-, ostudné převážení cesťáků.....a mnoho jiného ), důvod mojí - možná trochu emotivní reakce - byl ten, že zde předkládáš na poměrně čteném fóru široké veřejnosti k věření, že se většinu dne na letišti nic, kromě kopání se do zadku nudou, neděje........, a na to já tvrdím, že nemáš pravdu. Já na tom letišti, narozdíl od Tebe, totiž pracuju. .......a přít se o to, jestli dá bagážníkům víc práce vyložit, nebo naložit.....na to se můžeme vykašlat ne? Nikdy se nedozvíš, jestli Ti ten kufr poškodil Arab v Marákeši, když si nastupoval, nebo tady vysloužilej poldovák, a kterej z nich se u toho kopal zadku.........atd......
Nechť si čtenář povšimne, že se nepouštím do úvah o kapacitě sektorů pražské oblasti, jejich slučování, rozdělování atd......Proč? Protože to NENÍ můj byznys. Protože do toho NEDĚDĚLÁM, a svými zavádějícími, rádobyodbornými komentáři bych mohl čtenáře uvést v omyl, nebo zmást.......a to bych nerad.
jvas píše:Já jsem zažil v Curychu situaci, kdy jsme dorazili do "fronty" na start a na runway stál minimálně 4 minuty Canadair (nevím, co startovalo před ním). Pak na dráhu vjel další Canadair a čekal tam okolo 2-3 minut. po něm jsme startovali my s A320 Fly Niki a čekali jsme zhruba stejnou dobu. Nedokážu si tedy představit, jak dlouho tam musel čekat chudák El Al se 737, když před ním startovala 777. Můžete mi to někdo vysvětlit?
Zpět na Řízení letového provozu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků