FlightDetent píše:LS píše:jak neni napsano, jasne je na STAR chartech napsano SLP2 max 220kts...
Potom v AIPu AD 2-LKPR-24 2.22.3.2.1 je taky jasne napsano, ze rychlostni omezeni je nasledujici:
3. MAX 210IAS+-10 kt IAS v bode SLP2, nebo
Nase debata je sama dokladem toho, ze to jasne neni. Kdyz bude napsano na jizni spojce na ceduli cernym pismem na bilem podklade v cervenem krouzku 70-90 a ty pojedes 80 dostanes pokutu za prekroceni 70 nebo ne? Zaplatis ji kdyz si jel mene nez 90 nebo ne?
Nemusime se rozcilovat, ja tam stejne litam 210. Ale pokud je na jednom miste v AIP napsano 210 a na druhem 220 tak to rozhodne zadny etalon logiky neni. Me treba ucili, ze mapy jsou pouze vyobrazenim postupu zavazne definovaymi v textu.
Ja nevim co na tom neni jasny.Kdyz je nekde napsano let 190-210 to znamena nebrzdi pod 190 ale nesmis letet vic nez 210.Piloti A320 jsou obzvlast na stiru s dodrzovanim rychlosti.Takze pokud jsi pilot A320 tak se ani nedivim ze v tom mas bordel
Pro 90 procent pilotu fraze maintain 280knots znamena az budu potrebovat tak si trochu zatahnu treba na 250 a pak az bude potreba tak stahnu na 210.Ridici si rika jestli tam nahodou nefouka hurikan ze pri rychlosti 280 to pise ground speed 190.
Minimalne se slusi rict ze clovek musi brzdit.Dneska se to stalo hned nekolikrat.Je to specialita pilotu A320 spolecnotsit CSA.Skoda ze nemam to srdce vytahovat letadla ze sekvence jenom kvuli svemu egu a radsi poctive vsechny za timto pilotem dobrzdim.Ale nebude trvat dlouho nez piloti A320 spolecnosti CSA budou krouzit nad Prahou dpkud se nenauci dodrzovat prikazy RLP.