FlightDetent píše:130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?
Rád se nechám přesvedčit, že byl ten vítr i silnější, ale nemyslím si to.
nevyhody
- regulace provozu, zpoždění všech linek na odletu směr PRG
- zvyšení obsazení dráhy z důvodu horší konfigurace pojezdových drah k uvolnění
- zvýšení rozstupů z důvodu variability rychlostí jednotlivých letadel na konečném přiblížení
- zhoršení ekonomiky provozu vyčkáváním
- hrubé zvýšení hlukové zátěže v odletovém sektoru 13
výhody
- ???
Nevidel bych to tak dramaticky...
regulace provozu a zpozdeni vsech linek s tim az tak uplne nesouvisi, urcita regulace je z duvodu ze se ridi ze stary veze, protoze nova se rekonstruuje, a co se ted koukam na sloty na odlet, tak jejich naprosta vetsina je zpusobena LKAAWL, nebo LKAANSEL, takze kapacitou nizkych oblastnich sektoru, nikoliv kapacitou letiste.
Co se tyce vyckavani, situace je opet vicemene stejna pri 06 i 13, hlukova zatez... Repy nebo Nebusice, to vyjde nastejno...
Tim teda chci rict, ze sice nevim proc se litala 13,
ale z pohledu vyhod/nevyhod je to ve finale celkem jedno.