Stránka 1 z 1

LKPR 13

PříspěvekNapsal: 2. 4. 2007, 14:56
od FlightDetent
Proč se min. týden tolik létala 13?

FD

Pisatel se domnívá, že otázka není tak pitomá, jak by se mohla na první pohled jevit.

PříspěvekNapsal: 2. 4. 2007, 18:19
od Michael
Abyste si procvičili VOR/DME :lol:.

PříspěvekNapsal: 3. 4. 2007, 8:41
od JaM
Vítr?

PříspěvekNapsal: 3. 4. 2007, 10:50
od FlightDetent
130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?

Rád se nechám přesvedčit, že byl ten vítr i silnější, ale nemyslím si to.

nevyhody
- regulace provozu, zpoždění všech linek na odletu směr PRG
- zvyšení obsazení dráhy z důvodu horší konfigurace pojezdových drah k uvolnění
- zvýšení rozstupů z důvodu variability rychlostí jednotlivých letadel na konečném přiblížení
- zhoršení ekonomiky provozu vyčkáváním
- hrubé zvýšení hlukové zátěže v odletovém sektoru 13

výhody
- ???

PříspěvekNapsal: 3. 4. 2007, 12:08
od JaM
FlightDetent píše:130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?



výhody- ???


Skvělé pokoukání jak na Šestce, tak i kousek jižně Prahy - to ale asi obyvatele Řep moc nezajímá... :idea:

PříspěvekNapsal: 4. 4. 2007, 17:37
od Muž na křídle
FlightDetent píše:130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?

Rád se nechám přesvedčit, že byl ten vítr i silnější, ale nemyslím si to.

nevyhody
- regulace provozu, zpoždění všech linek na odletu směr PRG
- zvyšení obsazení dráhy z důvodu horší konfigurace pojezdových drah k uvolnění
- zvýšení rozstupů z důvodu variability rychlostí jednotlivých letadel na konečném přiblížení
- zhoršení ekonomiky provozu vyčkáváním
- hrubé zvýšení hlukové zátěže v odletovém sektoru 13

výhody
- ???


Nevidel bych to tak dramaticky...
regulace provozu a zpozdeni vsech linek s tim az tak uplne nesouvisi, urcita regulace je z duvodu ze se ridi ze stary veze, protoze nova se rekonstruuje, a co se ted koukam na sloty na odlet, tak jejich naprosta vetsina je zpusobena LKAAWL, nebo LKAANSEL, takze kapacitou nizkych oblastnich sektoru, nikoliv kapacitou letiste.
Co se tyce vyckavani, situace je opet vicemene stejna pri 06 i 13, hlukova zatez... Repy nebo Nebusice, to vyjde nastejno...
Tim teda chci rict, ze sice nevim proc se litala 13, 8) ale z pohledu vyhod/nevyhod je to ve finale celkem jedno.

kapacita nízkých sektorů lkaa

PříspěvekNapsal: 4. 4. 2007, 18:44
od marfik
je mi trochu divné, že se brzdí i NSEL, včera jsem tam seděl celý den a nebrzdilo se, ve špičkách se odtrhává N lidi na to standartně jsou... no WL je kapitola sama pro sebe, ale připravuje se jeho rozdělení, jen jsem zvědav, kde na to vememe lidi :-), ale to není moje věc :-)

PříspěvekNapsal: 8. 2. 2008, 8:23
od eproucnik
FlightDetent píše:130/18 kt je bocni slozka 17 na 06 a to by nemel byt duvod, proto se ptam, jestli je nejaky dalsi?

Rád se nechám přesvedčit, že byl ten vítr i silnější, ale nemyslím si to.


Podle naseho vnitropodnikoveho narizeni je maximalni sila bocni slozky 15kt.Pak se musi zmenit QFU..
Musite tlacit na vase provozovatele ze zvladate v klidu vic a oni pak budou tlacit na nas podnik...

Takze ano..Byl to ten vitr...