A co je nejčastějším důvodem "smrti" - schopnosti (resp. neschopnosti) uchazeče, anebo spíše ty kritické penízky po dobu dvou let a malá vůle lidí to s nima přežít?
Děkuji a naslyš, Štěpán
Moderátoři: hh, Muž na křídle
Stepan píše:Jenom mě připadalo zvláštní, že po všech testech, výběrech, a já nevím čem ještě je úmrtnost uchazečů taková, že z 8 lidí zbudou k reálnému použití 2.
Bohužel si ale stejně myslím, že mnoho schopných lidí, kteří mají, jak už bylo uvedeno v příspěvcích výše hypotéky, děti, rodinu, hrubý plat žáka 12 900,- Kč přestože nedobrovolně, přesto reálně odradí.
david.e píše:má někdo zkušenosti s oborem řízení let. provozu na DF CVUT ? co když po absolvování dejme tomu těchto 6-ti let se zjistí že pro tuto práci opravdu nejsem, je nějaká reálná možnost uplatnní u této společnosti např v ekonomickém směru ?
sirinx píše:
MINIMALNE polovinu ty doby, kdy clovek bere tuhle socialni podporu, se da v pohode privydelavat jinde, to je fakt ten nejmensi problem.
ja chci byt s vami
Zpět na Řízení letového provozu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků