Ja doporucuju dlouhy rukav. Na kratke lety kosili (sako v satnice) na dlouhe s kratkym rukavem a jeste svetr. Na dovolene se bude jiste hodit a az vam neprijde kufr, tak se sikne hned prvni vecer.
Ted vazne. Klimatizace je v letadlech 737/320 vetsinou na tri zony. Kokpit, predni pule kabiny a zadni cast. Ovlada se jakymsi poloautomatem, ktery se nastavuje v kokpitu. Snimace teploty jsou jednak v kabine tak i v potrubi privadejicim teply vzduch. Pres teplomer nekdo hodi kabat, ty v potrubi se prirozene zanaseji prachem. Vysledek je, ze regulace teploty rozhodne neni tak plynula a precizni, jak jsme zvykli treba z osobnich automobilu.
1) posadka musi vedet, ze je cestujicim neprijemno, aby s tim mohla neco udelat
2) posadka musi mit cas, s tim neco udelat. Ovladani teploty v kabine ma svoji prioritu.
3) Cestujicim musi byt jasno, co si preji. Ovladac teploty je jeden na 80 pax.
4) palubnim pruvodcim musi byt jasno co chteji. Kdyz zacnou po vzletu pracovat, vetsinou by uvitali teplotu spise nizzsi, protoze fyzicky pracuji. Cestujici by naopak radeji teplotu vyssi, ponevadz jim akorat telo dava co proto. Po skonceni prace se jdou PP uklidit a uklidnit do kuchynky (ktera byva vsude studena) a zase by chteli teplotu vyssi, v dobe kdy cestujici spaluji potravu a mohlo by se jim k uplne spokojenosti i o dva stupinky ubrat. Nekdo
musi rozhodnout, jestli se vyhovi 5 svym vlastnim kolegum na spolecne lodi nebo 160 zakaznikum. A protoze se tech 5 PP svoji praci stara prave o tech 160 tak to v podstate nema reseni.