od Kamyl » 4. 8. 2008, 7:09
Sobieski u tebe je problem presne jak ti psali na foru flightsimu... Ty totiz o tom nevis NAPROSTO VUBEC NIC a misto abys studoval navody, manualy, zkousel si zaletet tu leteckou skolu, co je ve flightsimu a trenoval zpocatku s malym letadlem jako je Cessna apod., zkousel metodu pokus - omyl, atd. Tak ty zapnes FSku a proste naucte me to... Co se tyce pristani, ono to neni jen o tom trefit se na RWY a dej se vule bozi, je treba dodrzovat spousty parametru. Musis dodrzet nejake stanovene priblizeni, pristavaci rychlost dle vetru, hmotnosti letadla, nadmorske vysky, teploty..., klesat pod urcitym uhlem na +- plnych klapkach, ktere se zase postupne vysouvaji pri urcitych rychlostech, atd atd atd.
Na foru flightsimu ti dali nekolik ruznych odkazu ohledne navodu, prostuduj si je a zkousej to podle nich, precti si neco k tomu. Tohle te nikdo pres forum nenauci vsechno, to by sepisoval mesic vkuse. A ti co to uz tak sepsali, tak tomu rikaji navod a na ten jsi odkazy dostal... Kdyz chces litat, tak aspon si osvoj ruzne casti letadla, jak se co jmenuje a k cemu se pouziva, principy ruznych casti letadla.
Pak bys nepsal takove kraviny jako, ze zapnes spodni kridylka (letadlo nema zadne spodni kridylka - asi jsi myslel vysunuti klapek?), ze zapnes brzdici kridylka (zrejme vysunuti brzdicich spoileru?), nebo naletim na runway (co znamena, ze naletis na RWY?), nebo ze po naleteni na runway zapnes autopilota mastera - to bys ho prave mel uz vypnout pred pristanim (defaultni era neumi pristat na AP).
Takze skoda dalsich slov...
Studuj, studuj a pak trenuj a trenuj a trenuj. Pak az nejake konkretni specificke dotazy muzes davat na forum. Pokud tohleto nedodrzis, tak to radeji zabal, odinstaluj FSku a bez si radeji hrat s necim jinym...