Stránka 1 z 1

Flight simulator 2004

PříspěvekNapsal: 20. 12. 2007, 8:42
od Honzik9108
Lidičky,co hrajete 2004 mi prosim vás poradte,když letim,a dám si autopilota,tak vystoupám asi tak do 30000 feet.Potom to letadlo přestane stoupat,rychlost je taky tak jak já chci,ale čumes letadla je furt nakloněn nahoru,Na Ukazateli horizontální situace vidim náklon o 10,tak právě mi poradtě,jak si mám to letadlo nastavit do vodorovné polohy díkys.

PříspěvekNapsal: 20. 12. 2007, 11:57
od wingman
Každé letadlo má dostup do určité výšky.např dostup cessny 172 a boeingu 747 se bude výrazně lišit.Je to kvuli řídkosti vzduchu.Ovlivňuje to také velikost nosných poloch, výkon motorů a rychlost.takže letadlo v této výšce musí letět mírně nakloněno aby nestrácelo výšku.Když srovnáš horizont letadlo bude klesat.Autopilot nepracuje s náklonem, ale s rychlostí klesání nebo stoupání.Podle toho upravuje vyvážení zadního stabilizátoru.Takže letadlo na kterém lítáš má asi nižší dostup než 30000 ft.Není to chyba v nastavení FS ale chová se tak i skutečné letadlo.

PříspěvekNapsal: 20. 12. 2007, 15:48
od Honzik9108
díky za odpověd,a ty si pilot?

PříspěvekNapsal: 20. 12. 2007, 17:06
od wingman
zatím jen virtuální...

PříspěvekNapsal: 21. 12. 2007, 0:26
od Fabo
wingman píše:Takže letadlo na kterém lítáš má asi nižší dostup než 30000 ft.


Není pravda.
Lietadlo samozrejme operatívny dostup tých FL300 má, ale stále je správne že je lietadlo mierne naklonené nad horizont. Uhol nábehu vo vodorovnom lete ávisi od viacerých konštánt - rýchlosť letu a hmotnosť lietadla budú asi najdôležitejšie.

upravené

PříspěvekNapsal: 21. 12. 2007, 0:42
od wingman
Nechápu co si tim chtěl říct...Samozřejmě že to závisí také na rychlosti a hmotnosti letadla ale ale autopilot prý udržuje požadovanou rychlost (která by měla být každopádně dostatečná) v fs hmotnost letadla závisí hlavně na množství paliva na palubě a s tím by neměl být problém.ale nevím o jaké se jedná letadlo.mě tohle dělá tu-154m.a operativní dostup se u každého modelu liší.

PříspěvekNapsal: 21. 12. 2007, 8:33
od warman
154 lítá nakloněná trochu víc nahoru i v reálu, takže žádnej velkej problém...

PříspěvekNapsal: 21. 12. 2007, 20:13
od Fabo
No jo, kukám že som to odmazal zpredu ale zozadu nie. Môj post sa teda vzťahuje na časť s operatívnym dostupom. Samozrejme nad dostup sa nedostaneš nech robíš čo robíš (osobne som eMku mal najviac v FL420 ale vyššie už nechcela)

A keď už sa bavíme o T154, tak AP nedokáže udržiavať zároveň rýchlosť aj výšku (no vlastne žiaden AP... keď tak A/T )

PříspěvekNapsal: 21. 12. 2007, 20:15
od Honzik9108
jasný,tak díky za radu,já protože nemám moc času,tak lítám jen třeba praha-frankfurt,nebo praha-mnichov,jinak jako moc ne

PříspěvekNapsal: 14. 5. 2009, 13:26
od Boeing747-8
můžete mi někdo poradit jak se to letdlo ovládá?děkuji za odpověď

Záleží co potřebuješ

PříspěvekNapsal: 14. 5. 2009, 14:13
od Honzik9108
Čau, záleží co potřebuješ poradit, jestli navigaci, nebo ovládání jako takové, to si najdeš v checklistu, přímo v letadle, máš takovou fajfku v rámečku.Nebo postupy při startu, nebo přistání to můžeš udělat pilotní školu přímo v této hře, kde tě naučí přistávat i startovat, ale chce to i rozumět pár slovíček v angličtině, abys aspoň pochytil co ti říká instruktor. Když budeš mít problém tak napiš na můj mail: 91honzik.7@seznam.cz :D