Nalévání ?něčeho? do motoru ještě než se zastaví?

Příspěvekod Michael » 26. 1. 2007, 13:43

Chápu
Michael
 
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 10. 2006, 16:41

Příspěvekod happymaster23 » 29. 1. 2007, 17:57

Zdravím,

ještě bych měl takovou čistě praktickou otázku: :)
Když jste tady psali o tom, že powerback se nesmí používat proto, že motory by mohly něco vcucnout, tak bych se chtěl zeptat, z jaké vzdálenosti by dokázal takový silnější letecký motor na 100% výkonu vcucnout dejme tomu 80kg člověka :twisted:
happymaster23
 
Příspěvky: 5
Registrován: 20. 1. 2007, 14:43

Příspěvekod Michael » 29. 1. 2007, 18:23

Není to odpověď na tvoji otázku, ale je to k tématu http://www.wingfiles.com/files/ground/thrusthazards.htm. Je to opravdu zajímavé :wink:.
Michael
 
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 10. 2006, 16:41

Příspěvekod Lucky » 29. 1. 2007, 20:16

happymaster23 píše:Zdravím,

ještě bych měl takovou čistě praktickou otázku: :)
Když jste tady psali o tom, že powerback se nesmí používat proto, že motory by mohly něco vcucnout, tak bych se chtěl zeptat, z jaké vzdálenosti by dokázal takový silnější letecký motor na 100% výkonu vcucnout dejme tomu 80kg člověka :twisted:


u B737 je bezpecny prostor pred motorem 4 metry
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod FlightDetent » 1. 2. 2007, 10:24

Lucky píše:u B737 je bezpecny prostor pred motorem 4 metry
Pri vykonu na volnobeh, je to tak spravne? Tedy cca 19% otacek.

FD.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Lucky » 1. 2. 2007, 17:47

FlightDetent píše:
Lucky píše:u B737 je bezpecny prostor pred motorem 4 metry
Pri vykonu na volnobeh, je to tak spravne? Tedy cca 19% otacek.

FD.


Boeing neudava pri jakem rezimu motoru to je.Proste je to 4 metry a nemeni se to na rozdil od vzdalenosti za motorem,ktera se meni v zavislosti na rezimu motoru.
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod františek dobrota » 20. 3. 2007, 22:18

FD: true
Lucky: false
Na T/O nesmíš za úroveň čumáku. :wink:
františek dobrota
 
Příspěvky: 3
Registrován: 20. 3. 2007, 22:07

Příspěvekod Lucky » 22. 3. 2007, 15:42

františek dobrota píše:FD: true
Lucky: false
Na T/O nesmíš za úroveň čumáku. :wink:


je tedy zvlastni ze clovek stoji v lower nose compartment macka tlacitko AIR/GROUND a motory jedou na T/O je to zvlastni pocit kdyz kdyz se letadlo cele houpe a trese,ale nekolikrat jsem to zazil.V materialech z kterych vychazim je skutecne uvedeno ze je to 13 feetu.Tak nevim :roll:
Uživatelský avatar
Lucky
 
Příspěvky: 31
Registrován: 15. 10. 2006, 10:52

Příspěvekod františek dobrota » 26. 3. 2007, 9:36

To Lucky - tak omluva, moje chyba (alespoň na tu lepší stranu) - máš pravdu je to 9 feet/idle, 13feet/ T/O. Na 40feet je to až reverse idle-to je skutečně až k čumáku,ale kdo to zažil. Jinak já bych asi na 4m před vstup na T/O asi nešel - přitom si připadám docela odvážnej.. :)
františek dobrota
 
Příspěvky: 3
Registrován: 20. 3. 2007, 22:07

Předchozí

Zpět na Bezpečnost letecké dopravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron