Miro Medzihradsky píše:Jednotlive nastavenia pre pristatie 1, 2, 3 a MAX odpovedaju deceleracii 1.22, 1.52, 2.19 a 4.27 m/s. Najvacsie zbrzdenie je v rezime RTO (Rejected Take-Off), ktory sa pouziva pri vzlete. Ak pilot prerusi vzlet na rychlosti vyssej ako 90 KTS, Autobrake zacne brzdit maximalnou moznou silou az pokial nezabera Autoskid (nieco ako ABS).
Ne. Letadla Boeing (a Airbus 300/310) nemaji ochranu obalky a z hlediska rizeni teoreticky je mozne je uvest do jakekoliv polohy v prostoru, samozrejme pokud aerodynamika, energeticky stav a fyzikalni zakony dovoli. Vzominam si matne na limit max podelneho uhlu po vzletu 20°, ale samozrejme jeho prekroceni je plne v "moznostech" pilota.Travella píše:Dekuji, a u Boeingu 737-400,500,600,700, a 800? to je stejne jako u Airbusu cos mi napsal?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků