A320 a B737

A320 a B737

Příspěvekod Travella » 26. 1. 2008, 12:07

Ahoj,chtel bych se zeptat jake je vzletova a pristavaci rychlost A320,19,21 a B737? diky moc
Travella
 
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 2. 2007, 10:10
Bydliště: Ostrov (okres Karlovy Vary)

Příspěvekod FlightDetent » 28. 1. 2008, 10:18

Od boku:

tkof: 140 kt IAS
ldg: 125 kt IAS

záleží na váze. Každých cca 800 kg je +1 kt na přistání, rychlosti na vzlet jsou při stejné váze tak okolo 5 kt vyšší (A32S). Rozptyl skutečných rychlostí je relativně veliký, zkusil jsem trefit nějaký "střed". Příjde na to, k čemu to potřebuješ.

Těch 800 kg je cca 8 cestujících, nebo 20 minut letu. Plná A321 do Egypta bude mít vzlet okolo 158 a přistání cca 142. Druhý extrém bude prázdná 737-500 nebo možná ještě lépe -700 s winglety, ale to bych si vymýšlěl. Skoro prázdná A319 má na vzlet tak 122 a přistání třeba 113.
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Travella » 3. 2. 2008, 15:54

Jo dekuju ti moc za odpodved a jeste bych potreboval do jake miry se da nastavit intenzita brzdeni vetsinou se pry nastavuje na 1,ale kdyz se treba pristava na kratsi draze treba ve Varech atd. tak se nastavuje na vic ne? a to de asi i vice citit?ze jo?,ale zase se to nesmi prehanet ne? aby ti cestujici vsichni neprelitli do predu ne?:D
Travella
 
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 2. 2007, 10:10
Bydliště: Ostrov (okres Karlovy Vary)

Příspěvekod Fabo » 6. 2. 2008, 18:37

od toho su pasy.

Autobrake na Bckach je tzv. deceleracny automat, tzn. ze nastavi spomalenie na presnu hodnotu, nezavisle na tom ci su reverzy, spojlery.

Miro Medzihradsky píše:Jednotlive nastavenia pre pristatie 1, 2, 3 a MAX odpovedaju deceleracii 1.22, 1.52, 2.19 a 4.27 m/s. Najvacsie zbrzdenie je v rezime RTO (Rejected Take-Off), ktory sa pouziva pri vzlete. Ak pilot prerusi vzlet na rychlosti vyssej ako 90 KTS, Autobrake zacne brzdit maximalnou moznou silou az pokial nezabera Autoskid (nieco ako ABS).
Uživatelský avatar
Fabo
 
Příspěvky: 66
Registrován: 18. 11. 2006, 14:37
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvekod Travella » 25. 3. 2008, 17:08

Google http://google.comAhoj,chtěl bych se zeptat jaký může být u A320,19,21 největší náklon-podélně a příčně? děkuji za odpovědi.
Travella
 
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 2. 2007, 10:10
Bydliště: Ostrov (okres Karlovy Vary)

Příspěvekod FlightDetent » 25. 3. 2008, 19:47

Podelny sklon je omezen na:
- 30° nahoru v konfiguraci 0 az 3 (s postupnym snizenim na 25° pri nizke rychlosti)
- 25° nahoru v konfiguraci FULL (s postupnym snizenim na 20° pri nizke rychlosti)
- 15° dolu (vyznaceno zelenymi znackami "=" na stupnici podelneho sklonu v PFD)

Naklon:
- 67° pri plne vychylce ovladace rizeni
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Travella » 25. 3. 2008, 22:23

Google http://google.comDekuji, a u Boeingu 737-400,500,600,700, a 800? to je stejne jako u Airbusu cos mi napsal?
Travella
 
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 2. 2007, 10:10
Bydliště: Ostrov (okres Karlovy Vary)

Příspěvekod FlightDetent » 27. 3. 2008, 13:32

Travella píše:Dekuji, a u Boeingu 737-400,500,600,700, a 800? to je stejne jako u Airbusu cos mi napsal?
Ne. Letadla Boeing (a Airbus 300/310) nemaji ochranu obalky a z hlediska rizeni teoreticky je mozne je uvest do jakekoliv polohy v prostoru, samozrejme pokud aerodynamika, energeticky stav a fyzikalni zakony dovoli. Vzominam si matne na limit max podelneho uhlu po vzletu 20°, ale samozrejme jeho prekroceni je plne v "moznostech" pilota.

FD
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod Travella » 14. 5. 2008, 18:51

http://www.youtube.com/watch?v=KgjQtynZM6w
na kolik asi byl autobrake, na max?páč u Airbusu jsou na autobrake jen1,2 a max pokud se nepletu.
Travella
 
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 2. 2007, 10:10
Bydliště: Ostrov (okres Karlovy Vary)


Zpět na Letadla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron