Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 11. 3. 2007, 22:04
od cztech
Mas pravdu castecne, tohle bude prvni "vystoupeni" A380 v USA.
A velkou vinu na zpozdeni mji prave kravataci, hlavne v Nemecku, protoze byli prilis "hrdi" na to aby priznali, ze maji zastaraly software a ze se couraji se svou casti projektu..

PříspěvekNapsal: 11. 3. 2007, 22:45
od pjp
No, jeden den se letelo pred vanocmi i tamtim smerem, ale snad jen do Kanady, takze ze by i v US se probudili ? Asi si rikaj, ze s toho prece jenom neco bude ... :-)
A s tim zpozdenim, no, ja bych to moc nerozpatlaval, voni panacci s FR a samozrejme i s DE nejsou ani jedni tak uplne bez viny a nektere pohnutky, no radsi ani nee. Ostatne aj UK ma v tom svuj kousek "uspechu" ...
Pavel

PříspěvekNapsal: 12. 3. 2007, 3:16
od cztech
Je jiste, ze se to nekomu trochu vymklo z ruky. Jen doufam, ze to zpozdeni nebudou dohanet na ukor kvality. Moc nerad bych zrovna tohle ero videt bouchnout do zeme; to by byla poradna pecka.
Marne jsem se snazil vypatrat, proc si ani jedno ero neobjednaly BA, kdyz je v tom UK zucastnene. Nevis nejaky drb? :?:

PříspěvekNapsal: 12. 3. 2007, 8:41
od pjp
No, o kvalitu bych strach nemel. To nastesti moc odrbat v tehle branzi nejde.
A toho, ze v tom BA nejede, jsem si ani nevsiml. Na druhou stranu, BAE s AiBu uz vycouvalo, tak treba nemaj zajem, nevim. UK dela pre tenhle "podarek" kridla. Na druhou stranu, maji vubec BA dalkove linky vhodnym smerem ? Prece jenom, dnes se predpoklada (pro tuto velikost stroje) rozvoj preprav do/z Asie + Oceanie, u relace US/EU se to nejak nepredpoklada, tak mozna proto. Tam se spis predpoklada rozvoj VIP (VVIP) preprav - ACJ a spol.
Pavel
P.S. Nevite nekdo, co znamena to prvni V u VVIP ? Je to oznaceni pro "dulezitejsi" jak VIP. Soukrome predpokladam, ze to je druhe "VEry", ale prijde me to jako blbost.

PříspěvekNapsal: 12. 3. 2007, 22:14
od pjp
Jeste jsem dneska koukal, ze jak BA nema objednavku na A380, tak nema ani na A350XWB, ostatne stejne jak Air France ci Lufthansa ... ;-)
Pavel

PříspěvekNapsal: 13. 3. 2007, 14:43
od dider
BA je se chová rozumně. Čeká jak to celé dopadne s projektek A380. Určitě se ale blíži čas postupné výměny 747 a kandidáti pro BA jsou dva. 773 nepočítam, BA bude potřebovat náhradu s kapacitou minimálně Jumba. Takže to bude A380 nebo 747-800.

U BA nevím, jak budou nahrazovat 763ky. Pamatujete časy, když lítala pravidelně do PRG? Na trhu v současnosti není moderní letadlo, které pohodlně dopraví 220-250 pax v rámci Evropy a Blízkeho východu. Airbus by mohl vyvinout nějakou verzi A330 se sníženou MTOW. 787-300 bude asi moc velký letadlo, i když v případě, že BAA nebude stavět třetí RWY na LHR, tak se může hodit. Už teď třeba LH nebo KL využíva A300 resp. A330 na EGLL.

PříspěvekNapsal: 13. 3. 2007, 15:41
od pjp
No, nevim, ale pokud BA objedna A380, tak to bude az 167 (ted oficialni pocet) a to nez nan ne prijde rada, tak to bude chvilku trvat. A350XWB je ted cca 100 ks na objednavkach, takze to taky nebude dorucena "za chvili" v pripade zajmu. Ale rozhodne nemam v umyslu nejak tyhle veci moc resit, na to jsou jini a podstatne lepe placeni.
K A380 nach US, poleti dve - MSN7 Frankfurt - JFK-Chicago a zpet a MSN1 Toulosse - Los Angeles. Prvni je komplet s interierem a tudiz poveze lidi, druhe ma akorat sedacky pro obsluhu test zarizeni, cili jde jen o "simultalni" pristani na vychode a na zapade (doslovne s prislusneho dokumentu). Odlet 19.3., v Chicagu 20.3. Posleze navrat a pak MSN7 25.3. Washington opet s Frankfurtu, Posleze navrat a 28.3. pri preletu Frankfurt - Toulosse zastavka v Mnichove. Odlety s/do Frankfurtu v rezii Lufthansy. 500ks lida na palube, slozeni nevim. Co v mezi case, nevim.
Treba se to nekomu bude hodit. Jo a ne vzdy je to test pozemniho vybaveni letiste pro tuhle "obludu".
Pavel

PříspěvekNapsal: 20. 3. 2007, 10:55
od pjp
Jeste jsem u toho turne zapomel na 23teho Hong Kong.
Jinak vcerejsi simultalni pristani se zadarilo, aspon podle mych informaci.
Dale jsem koukal, ze JFK planuje 4x gate pro A380 a Mnichov 2x, zbytek neni zatim urcen, snad akorat Hong Kong, ze to ma udelat (co ?) do 2010.
Pavel

PříspěvekNapsal: 22. 3. 2007, 16:41
od cztech
Co rikas na tuhle konkurenci A380ky ??
http://www.adventurelandtravel.com/Boei ... sA380.html

PříspěvekNapsal: 22. 3. 2007, 20:11
od pjp
Co by, se uvidi ... ;-)
Pavel

PříspěvekNapsal: 23. 3. 2007, 1:50
od cztech

PříspěvekNapsal: 23. 3. 2007, 14:21
od AlesK
no tak to lol. I kdyz se priznam ze sem tomu fejku uveril. :(

V jedny "chytry" knize sem cet ze vyrobci letadel se moc nechtej poustet do vyvoje novejch typu komerecnich letadel myslim letadel typu samokridlo ci s vice trupama atd..... i presto ze by to mohlo bejt letadlo daleko lepsi nez dnesni typy- krdla a trup. Pac se strasne bojej pripadny ztraty a fiaska celyho projektu. I kdyz ta sance je treba i relativne mala. Ono to neni levna sranda a kdyz se pak neproda ani jeden kus tak by to mohlo firmu polozit na lopatky.

Viz treba takovej konkord: To byl de fakto novej typ letadla. A kdo financoval vyvoj- dva staty. Stalo to strasny prachy muselo se prodat cca 140 (nebo 200 ted uz fakt nevim) kusu aby se nakady vratili a prd, prodalo se tusim jen 13kusu. No a kdo si to koupil jen ty dve zeme ktery to financovali. A to este museli americany prosit aby se k nim mohlo letat. Takze fiasko. No kdyby to financovala nejaka firma tak papa :[

Ale jinak konkord dobry ero, jen skoda ze to tak moc zralo. Ale kdyz se chce litat rychle...

BTW: Z tech zkusenosti, ktery francie ziskala vyvojem konkordu vzniknul Airbus.

PříspěvekNapsal: 10. 4. 2007, 14:14
od dider
pjp: Tak možná ta BA přece jenom objedná. BA bude potřebovat pro LHR především kapacitu, třetí dráha je v nedohlednu.

http://www.reuters.com/article/tnBasicI ... 2920070410

Dotaz:

PříspěvekNapsal: 10. 4. 2007, 20:55
od AlesK
Jsem zkouknul DVD o A380. Kde bylo v prubehu montaze prototypu zachyceno a vyzdvizeno nekolik problemu.
Jako treba ze kabelaz k zadni kamere na smerovce je o par cisel kratsi takze nedosahne az ke kamere. Nebo ze pri nouzovem otevirani podvozku vlastni vahou se podvozkova kola v trupu zaseknou o kryt a trva 16 sec nez vypadnou (simulovano v hangaru). Ci problem s montazi dveri na spodni casti ocasu (hadam ze to byly dvere od AUP), nesedelo jim to tam o 6 cm mozna toho bylo i vic.....
Samozrejme ze tohle vse je jiz odstraneno ale zpusobilo to jiste zpozdeni, pri montazi prototypu.

Muj dotaz zni:
Vyvstavaji takovehle podobne problemy pri montazi kazdeho prototypu? A jak je to vubec mozne aby takovehle problemy nastali. Nedokazu si to predstavit ze by se neco takoveho mohlo stat kdyz dneska pouzivaji kostrukteri CATII kde si tohle vsechno krasne namodeluji a nasimuluji. Nebo vubec kde se stala chyba?

PříspěvekNapsal: 10. 4. 2007, 22:58
od pjp
Kde je chyba ? To je jednoduche, v lidech, to ze CAx system, neco umi, jeste neznamena, ze ti co u toho sedi, to dokazi pouzit/vyuzit ke sve praci. Cely problem.
Pavel