od pjp » 11. 3. 2007, 9:57
A von FedEx mel objednanou A380 ? Na co ? Co by s ni proboha delal ? Nebo ze by dalsi Low cost ? Asi ne, ze ?
A ty dalsi by me opravvdu zajimali, vcetne tech, co snizuji ty objednavky ... :-/
Zkratme to, FedEx mel A380F, dobytcak pro 160t a to nalozit pravidelne je trosku problem, tohle neni Ruslan a ani Mrija, tj. nema odklapeci cumak ci zad a tudiz na chartery v tomto smeru je nepouzitelna. FedEx si objednavky prevedl tusim na A330F, ktere prece jenom pri jejich nosnosti vyuzije podstatne lepe (nejsou, kresli se). I druhy zakaznik na A380F to odpiskal a to doslova (tady si nejsem jist detaily), cili MSN37 uz nebude jako A380F. Cili -16ks. A snizovani objednavek ? Kdo kdy ? Asi vite vic, nez Airbus, protoze nopak, doslo k navyseni objednavek (potvrzeni opci). V prosinci 17ks a od noveho roku dalsich 20ks.
Takze tohle berte jako ofic informaci, i kdyz je me jasne, proc verit nekomu na konfere, lepsi je odepsat Airbus.
A Airbus Crisis ? To neni o A380, ta tam je v tom akkorat jako katalyzator jinych problemu, jakych ? Staci se podivat na uzeme prislusne pocity zamestnancu v jednotlivych pobockach. A ze pujde 5000 zamestnancu od valu ? A co jako ? AiB ma ted cca 55.000,- zamestnancu a to je min nez 10% a jedna z mnohych stupidnich moneymagor poucka pravi, ze v kazde firme 10% lidi nedela nic a tudiz kdyz se techto 10% vyhodi, tak se vlastne nic nezmeni. A krom toho, komu by se v CV nevyjimalo dobre "Succed story" vyreseni Airbus Crisis ? Takze asi tak.
Ostatne A380 je prvni projekt reseny v teto sestave. Dalsi je A400M a dalsi bude A350XWB.
A objednavky se schazi ....
Pavel
P.S. Minuly tyden si Finnair objednal 11x A350XWB + 9x A330/A340-300 (predpokladam blizsi konkretizaci v budoucnu), takze to obcas opravdu nema "sotologiku" ...