Stránka 1 z 1

Podivné Jumbo

PříspěvekNapsal: 8. 12. 2006, 17:56
od tnemec
V pořadu Fifth Gear ukazovali, jak Touaregem V10 TDI přetáhli JUMBO. O
to by nic, VW si tím tahá triko dostatečně. Ale spíš je nám tady s
kolegou divný to Jumbo: Oba se o letadla zajímáme více či méně, ale
Jumbo takovými motory (dvojmontáž a na druhém pylonu to, co považuju
za přídavnou nádrž) jsem ještě neviděl. Navíc Jumbo je bez
imatrikulace... Co vy na to, odborníci, co je to zač? :-)

fotky na http://www.tuning.cz/tn/foto/jumbo

PříspěvekNapsal: 8. 12. 2006, 19:02
od PV
Tohle Jumbo bylo použito jako rekvizita v poslední bondovce Casino Royale. Je to samozřejmě neletuschopné upravené skutečné Jumbo.
viz http://www.airliners.net/open.file/1070481/L/

Podivne Jumbo

PříspěvekNapsal: 8. 12. 2006, 19:05
od cztech
Drak je pravy, zavesene motory a pridavne nadrze jsou makety. Letadlo bylo jenom docasne "namaskovane" pro nataceni filmu "Casino royale" (novy JB007). Film doporucuju, i tam to ero vypada moc pekne.

PříspěvekNapsal: 8. 12. 2006, 19:09
od tnemec
PV píše:Tohle Jumbo bylo použito jako rekvizita v poslední bondovce Casino Royale. Je to samozřejmě neletuschopné upravené skutečné Jumbo.
viz http://www.airliners.net/open.file/1070481/L/


To ale vrhá trochu jiné světlo na ten "rekord"... nemáš ponětí jaký může být rozdíl v hmotnosti oproti skutečnému reálnému, letuschopnému Jumbu? Předpokládám, že to měli odlehčené jak to šlo, aby se s tím dalo manipulovat...

A to se ani neodvažuju uvažovat o natankovaných nádržích a náloži pesinžrů a bagáže...

PříspěvekNapsal: 8. 12. 2006, 20:09
od PV
jj,na motor počítej tak 3 - 3,5 tuny. x4 to je řekněme 12tun . Bude to určitě bez paliva. Jestli jsou z toho vyndaný i sedačky,ty dají taky slušnou úsporu hmotnosti. Řekněme,že to bylo tak o 25 - 30 tun lehčí,než normálně a možná se moc nespleteme.

Podivne Jumbo

PříspěvekNapsal: 8. 12. 2006, 22:25
od cztech
Do B747-400 se vejde zhruba 250 tun paliva (asi tolik, kolik vazi plne nalozena 707 or DC-10)

PříspěvekNapsal: 9. 12. 2006, 0:09
od JaM
Hmotnost toho nedžamba byla údajně 150 tun a ten VW měl sedm tun zátěže, úpravy podvozku, speciální tažné zařízení a snad i jiná kola. Jinak motor a převodovka byly sériové. A teď vám na rovinu přiznávám, že to jsou údaje tak, jak si je pamatuju z článku, který je v motoristickém časopisu (Svět motorů, AUTOTIP nebo CARAUTO), který doma MÁM, ALE ZA BOHA HO NEMŮŽU NAJÍT, ABYCH TO POTVRDIL... :(

PříspěvekNapsal: 9. 12. 2006, 10:10
od Switch

PříspěvekNapsal: 9. 12. 2006, 16:29
od kober
JaM píše:Hmotnost toho nedžamba byla údajně 150 tun a ten VW měl sedm tun zátěže, úpravy podvozku, speciální tažné zařízení a snad i jiná kola. Jinak motor a převodovka byly sériové. A teď vám na rovinu přiznávám, že to jsou údaje tak, jak si je pamatuju z článku, který je v motoristickém časopisu (Svět motorů, AUTOTIP nebo CARAUTO), který doma MÁM, ALE ZA BOHA HO NEMŮŽU NAJÍT, ABYCH TO POTVRDIL... :(

Převodovka sice sériová, ale jiný stálý převod v rozvodovce...

PříspěvekNapsal: 9. 12. 2006, 19:19
od JaM
Switch píše:Tady o tom píšou víc :arrow: http://www.compilots.com/article2120.html



Moc pěkný článek, asi tak desetkrát podrobnější, než v tom časopise. Děkuju.

PříspěvekNapsal: 12. 12. 2006, 15:11
od tnemec
JaM píše:
Switch píše:Tady o tom píšou víc :arrow: http://www.compilots.com/article2120.html



Moc pěkný článek, asi tak desetkrát podrobnější, než v tom časopise. Děkuju.


Nemáte to někdo uložený, píše mi to, že account suspended...

PříspěvekNapsal: 12. 12. 2006, 17:55
od Switch
tnemec píše:Nemáte to někdo uložený, píše mi to, že account suspended...


Mně to píše, že jim neběží SQL databáze. Třeba mají jenom výpadek..