warman píše:Dan píše:warman píše:Travella píše:ja myslel ze sou pobytovy Mombasa,VRA,BKK a dalsi? a ne v mezipristani
V mezipřistání proto, že posádce zpravidla dojdou hodiny, co můžou lítat, takže si musej udělat přestávku...a aero pokračuje s jinou posádkou, aby lidi nečekali až se piloti vyspí ))))
A asi to bude i po vsech strankach vyhodnejsich mit posadku bazovanou nekde v HRG nebo TFS nez v nejaky hure dostupny a malo letany "dire"
Hm, no, to asi nebude o tom, jakej je v dany dire provoz, ale o tom, ze ja tam provoz mam, takze tam potrebuju posadku. Kdybych mel mezipristani v Uzbekistanu a posadce by pri dalsim letu dosly hodiny, tak bych mel posadku v Uzbekistanu. Nebo i v Horni Dolni. Ale to uz je o vyberu destinace mezipristani / jenom na palivo a posadku, nebo i jako normalni destinace z letaku...atd/Travella píše:jj diky a nevis asi jak dlouho tam zůstanou?(v Mombase a v HRG)? Very Happy Very Happy
Tak dlouho jak je potřeba, až budou moct zase do vzduchu. Respektive je pro společnost přijatelnější, aby tam zůstali jen po dobu nezbytně nutnou - čili doba předpisového odpočinku plus doba do příletu dalšího letadla. Aspoň takhle to chápu, ale o tom, podle jakýho klíče se posádky točej, jestli dělaj poskoky po celý trase až doskáčou domů, kde v každý destinaci počkaj na další letadlo do dalšího bodu, nebo pendlujou mezi dvěma bodama tam a zpátky po danou dobu...to by mohl osvětlit někdo zevnitř...
Ja bych si dovolil amatersky oponovat myslim ze se to dopredu naplanuje, aby prave posadka neskoncila nekde v Horni Dolni a pak tam zbytecne necekala tyden nez se tam letadlo vrati a ona poleti zpet... Pokud to tedy jde samozrejeme