Jerrys píše:No a jaké podmínky mají spotteři na jiných letištích ve světě netuším a prosím všechny spottery za odpuštění ani mě to nezajímá....znám Ruzyni a o té jsem ochotný diskutovat.
To je ono. Klapky na oci, jak to delaji jinde, to je mi fuk. Je uplne jedno, ze to tam funguje uz radu let, ja si to budu delat po svem a kdyz se nekdo ozve, tak ho setru.
Z tohoto typu projevu citim zavan let (zaplat Pan Buh) minulych.
Dokazu si predstavit, ze na mezinarodnim letisti musi poradek a bezpecnost byt zabezpecena podstatne lepe nez na autobusovem nadrazi, ale proc slozite vymyslet postbolsevickou buzeraci, kdyz se da fungujici bezpecnostni model prevzit z mist, kde je uspesne a dlouhodobe odzkousen? Pro upresneni: nemluvim o placku pro obsluhu praskarskych Cmelaku (to je letadlo - ne hmyz), ale o letistich jako Amsterodam, Zurich, Hamburg a mnoho dalsich. Model chapani pojmu "Letistni bezpecnost" meho predrecnika se spis blizi mistum jako Pchjongjang...
A jeste neco: ohanet se mezinarodnimi smlouvami a narizenimi, to uz tu bylo a stale je. Ona se takova smlouva podepise a pak se utahnou srouby jeste o dve otacky vic, nez skutecne vyzaduje. V tomto state je to asi soucast folkloru, viz. nase pristupove smlouvy a "synchronizace" legislativy s Evropou...
Pozor na světlo na konci tunelu. Může to být reflektor protijedoucí lokomotivy.