Stránka 2 z 2

kober:

PříspěvekNapsal: 23. 11. 2006, 10:02
od FlightDetent
Pokud je ILS bez pokriveneho paprsku, tak posadka muze udelat autoland kdykoliv. Jenze proc se pripravovat o to nejzabavnejsi, ze. Takze autoland se provadi prekticky jen tehdy, kdyz je to nutne.

Nutne znamena, ze je tak nizka dohlednost, ze (podle predpisu) pilot nesmi pristat, ponevadz pod sebe jednoduse nevidi a nedokaze pristavaci manevr dokoncit, protoze se nema podle ceho zorientovat. Na takove pristani samozrejme musi mit i vysliac ILS specialni certifikaci, letadlo to musi "umet", a byt na to vycvicena posadka.

autoland

PříspěvekNapsal: 4. 12. 2006, 17:30
od Jendapilot
Ahoj mam nepatrne vyhradicky k prispevku ohledne autolandu. Neni pravda ze se ZHRUBA pod DH odpouta od vedeni GS. To je kokotina, protoze kdyz pristava treba na CAT III A nebo B coz v pohode muze nema definovanou vysku rozhodnuti vubec. Proto nejde rict ze pod DH se odpoutava. K odpoutani dochazi (kdyz chces) ZHRUBA okolo 50ft - porovnava vystupy hlavne inerce a radiovyskomeru.Jeste pred touto hodnotou zacne vyvazovat tezky na ocas a ve "vysce podrovnani" pak snizuje silu na ridici pace a tim zacne letadlo vykreslovat prechodovy oblouk (u typu B737).Jinak zbytek zpravy je spravne..Jenda

PříspěvekNapsal: 5. 12. 2006, 9:04
od PV
Fabo píše:Ak ma pamet neklame, F100 ho ma. CRJ netusim.

V podstate sa da povedat, ze ho maju vsetky buliky od 737 vyssie(az na prve generacie niektorych modelov mozno) a asi aj vsetky AirBcka.


CRJ 900 autoland určitě nemá.

PříspěvekNapsal: 9. 12. 2006, 13:48
od Ondras.737
Zdravím,
měl bych dotaz na jakou CAT můžou kluci u ČSA přistávat s novými A32S ?

PříspěvekNapsal: 9. 12. 2006, 16:39
od FlightDetent
CAT III B bez vysky rozhodnuti s automatickym vedenim pri dojezdu. Mimimalni dohlednost 75m.
A nejen kluci, ale i holky Obrázek

FD.

PříspěvekNapsal: 9. 12. 2006, 21:17
od Ondras.737
Samozřejmě i dámy :) Která letadla jsou vlastně schopna létat IIIC ?

PříspěvekNapsal: 10. 12. 2006, 16:38
od FlightDetent
Zadna?

PříspěvekNapsal: 10. 12. 2006, 16:49
od Pavel
..ta co mají tři autopiloty?

PříspěvekNapsal: 10. 12. 2006, 19:53
od Muž na křídle
Tipl bych, ze krome tech autopilotu a rizeni dojezdu na draze asi bude muset mit jeste neco jinsiho...? Z definice Cat3C, kdy muze byt RVR 0, totiz po takovem pristani IMHO nastane problem, letadlo sice pristane a udrzi se centrlajne RWY, ale jak se pak dostane k terminalu, kdyz je nulova dohlednost :?: :?:

PříspěvekNapsal: 10. 12. 2006, 20:04
od Ondras.737
Slyšel jsem že se někde testovalo i vedení z RWY na TWY za pomocí A/P...někde v Německu snad..?

PříspěvekNapsal: 10. 12. 2006, 20:05
od JaM
Dobrá otázka. Nevěděl by to FD? Je nulová dohlednost opravdu nulová? Tzn., že pilot nevidí ani na zem? Na LHR je prý nějaký automatický naváděcí pojezdový systém pomocí rozsvěcujících se světel na osách TWY. Ale asi ne všude. A v LK kdysi psali o nějakém testovaném systému pro tyhle účely.

PříspěvekNapsal: 10. 12. 2006, 23:58
od FlightDetent
Vyzyvam vas a Wiki, ze CAT 3C na svete neexsituje. Ja si myslim ze ne, ale jisty si nejsem.

Nezapomenme, ze treba na 320 je RVR mimimum 75m, z cehoz je cca 16 (Eagle, kde si G2G with LVO?) geometricky zastineno "cumakem" letadla. takze zbyva rekneme 60m. Coz znamena, ze za mlhy na draze vidim 4 svetla. Pri tom, jak jsou ta svetla intenzivni, to je mlha pri ktere bych do auta nesedl. Pokud je ofiko deklarovana RVR 0, bal bych se otevrit okno.

PříspěvekNapsal: 11. 12. 2006, 8:39
od Buritos
Jojo vypadá to tak :) jediné co jsem našel je http://www.wcm.at/forum/attachment.php? ... tid=618572