Stránka 1 z 1

Přerušené přistání.

PříspěvekNapsal: 20. 10. 2006, 23:10
od Aldaa
Ahoj, chtěl bych se zeptat, kdy je nejzazší moment pro přerušení přistávacího manévru? Nedávno jsem byl na Ruzyni na haldě. Na RWY24 přistával Malev a asi v úrovni haldy přidal a začal opět stoupat. A dále se chci zeptat, co asi tak mohlo být důvodem? Dráha byla prázdná a předchozí letadlo přistálo asi o 4 min. dříve bez problémů a následující také. Díky Aleš.

Re: Přerušené přistání.

PříspěvekNapsal: 22. 10. 2006, 16:49
od Michael
Ahoj, záleží na typu přiblížení. Pokud je to normální ILS CAT I, tak výška rozhodnutí (přistát/nepřistát) je 200 stop nad terénem. Důvod může být i jen nějaký drobný problém v kokpitu, při kterém se kapitán rozhodne radši pro go-arround.

PříspěvekNapsal: 24. 10. 2006, 9:31
od FlightDetent
Pride na to z jakeho pohledu. Pokud treba z duvodu zahlceni (moc lidi mluvi a vyrizuje moc veci) frekvence letistni vez nestihne vydat pilotovi povoleni k pristani, pilot muze letet az na prah drahy a tam zahaji postup preruseneho priblizeni sam od sebe.

Technicky se moznost G/A (go-around) na 737/320 pripousti az do pouziti zpetneho tahu motoru. G/A se da udelat i ze zeme.

PříspěvekNapsal: 24. 10. 2006, 19:20
od Aldaa
Ahoj. Díky za odpověď. Ono ten večer docela dost foukalo (do zad a zleva), tak to může být také jeden u důvodů. S tím větrem souvisí i další malá otázka. Může se přistávat a startovat se zadním větrem? Díky Aleš.

PříspěvekNapsal: 25. 10. 2006, 7:14
od D.u.b
Samozdrejme se muze pristavat i s vetrem v zadech ale jde o to s cim pristavas. Kazdy stroj ma jine hranice rychlosti vetru z ruznych stran.

PříspěvekNapsal: 6. 11. 2006, 13:48
od FlightDetent
A bezna dopravni letada vice mene-vsech velikosti maji maximalni dovolenou zadni slozku vetru 10 kt (5 m/s) a bocni okolo 33-40 kt.

Re: Přerušené přistání.

PříspěvekNapsal: 18. 11. 2006, 15:27
od Fabo
Osiris píše:Ahoj, záleží na typu přiblížení. Pokud je to normální ILS CAT I, tak výška rozhodnutí (přistát/nepřistát) je 200 stop nad terénem. Důvod může být i jen nějaký drobný problém v kokpitu, při kterém se kapitán rozhodne radši pro go-arround.


200 ft je u CAT II ak sa nemylim...

Re: Přerušené přistání.

PříspěvekNapsal: 18. 11. 2006, 15:33
od Michael
Fabo píše:200 ft je u CAT II ak sa nemylim...


http://www.navfltsm.addr.com/ils.htm

PříspěvekNapsal: 18. 11. 2006, 15:41
od Fabo
Beriem späť.