od pjp » 15. 7. 2010, 18:01
Ja radsi na forech vykam, bo nikdy nevim na jakeho mindraka narazim (ci lepe napsano, uz jsem i narazil), tolik k tomu memu vseobjimajicimu vykani ...
Co se tyce letu, oba muzou byt jak test, tak i nejaky vycvikovy let, zatim ne vse se leta na simulatorech, i kdyz to tak pomalu k tomu speje, prece jenom je to levnejsi, jak realna masina a i planovani, zejmena v nekterych oblastech Evropy pomalu zacina byt problem, bo se zacina projevovat zaplnena kapacita systemu rizeni, ale to uz je o necem jinem.
Ostatne i zalety po prohlidce/oprave/vyrobe se letaji na delsi trasy, vono je tam obcas vic ukonu, co je treba provest pred pokracovanim v provozu. Praxe ala aerokluby (jedno kolo okolo letiste a dobry) tu moc nefunguje, ostatne vse je popsane v prislusnych manualech. A ten Air Sweden bych spis videl na ten test, predpokladam, ze Svedsko zatim jeste problemy ze zaplnenym vzdusnym prostorem nema, ale mozna bych se divil. U Travel Service je mozne oboje.
Pavel