Stránka 1 z 1

přežití v podvozku kola

PříspěvekNapsal: 26. 9. 2007, 14:28
od pavloš
jaká je pravděpodobnost přežití v podvozkovém prostoru A340? chlad? je tato část hermeticky uzavřena?

Re: přežití v podvozku kola

PříspěvekNapsal: 27. 9. 2007, 1:30
od PV
pavloš píše:jaká je pravděpodobnost přežití v podvozkovém prostoru A340? chlad? je tato část hermeticky uzavřena?

Není nejmenší důvod dělat podvozkové gondoly hermetické. Takže za letu je tam poctivých -50°C a tlak odpovídající vysoké FL.nehledě na to,že místa je tam tak akorát na složený podvozek.Ať počítám jak chci,tak šance přežití = 0

PříspěvekNapsal: 27. 9. 2007, 4:38
od cztech
Prezijes, kdyz:
A)- nevypadnes pri otevreni podvozkovych dveri, ktere se musi nejdriv otevrit, aby se podvozek mohl zavrit
B)- nerozlame Te zavirajici se podvozek
C)- nepotrebujes dychat po dobu letu
D)- jsi dost otuzilej a rozhejbes se po uplnem zmrznuti
E)- nevypadnes pri otevreni podvozkovych dveri, ktere se musi znova otevrit, aby se vysunul podvozek.
Takze jestli zrovna nejsi kamarad s Panem Bohem, tak moc sanci nemas :-)
V jiste dobe byla nalezena bezducha tela v okoli letist zemi ex Vychodni Evropy (odlet) a v okoli FRA, MUC (prilet), z vyse uvedenych duvodu.

PříspěvekNapsal: 15. 10. 2007, 18:05
od pageros

PříspěvekNapsal: 16. 10. 2007, 5:22
od cztech
Pan Buh ho mel rad (nebo Allah?)

PříspěvekNapsal: 16. 10. 2007, 5:28
od cztech
Pri jednohodinovem letu to neleti v 10 000 m ale podstatne nize (piloti?), kde je porad trochu kysliku na preziti. Ani teplota neni tak nizka, aby to hodinku nevydrzel. A ze ho neco nerozmackalo? >>> Vichni svati pri nem.

PříspěvekNapsal: 16. 10. 2007, 6:27
od FlightDetent
cztech píše:Pri jednohodinovem letu to neleti v 10 000 m
Vzlet-pristani PRG-FRA cca FL 250 (45 minut). PRG-DUS cca FL 330 (10 km) (55minut az hodina)

PříspěvekNapsal: 16. 10. 2007, 9:23
od marfik
Nevím, jak je to s ekonomikou letu, ale u FRA je to dáno také dohodami ATC- max. FL 26O do FRA, zpátky FL 250, EDDU prostě letadla z PRG do FRA nebere...

PříspěvekNapsal: 16. 10. 2007, 20:24
od cztech
Rozdil 2.5 km vysky ma dost vliv na mnozstvi kysliku i teplotu a tim padem moznosti preziti. (MtEverest lezou borci bez kysliku) Jak to je mezi KLIA a SIN s letovymi hladinami? nejake info mozno zjistit?

PříspěvekNapsal: 16. 10. 2007, 20:27
od cztech
Nevim take v kterem podvozku byl, ale v hlavnim to je dost vytapene od hydraulicke instalace.