přežití v podvozku kola

přežití v podvozku kola

Příspěvekod pavloš » 26. 9. 2007, 14:28

jaká je pravděpodobnost přežití v podvozkovém prostoru A340? chlad? je tato část hermeticky uzavřena?
pavloš
 
Příspěvky: 5
Registrován: 12. 1. 2007, 8:46

Re: přežití v podvozku kola

Příspěvekod PV » 27. 9. 2007, 1:30

pavloš píše:jaká je pravděpodobnost přežití v podvozkovém prostoru A340? chlad? je tato část hermeticky uzavřena?

Není nejmenší důvod dělat podvozkové gondoly hermetické. Takže za letu je tam poctivých -50°C a tlak odpovídající vysoké FL.nehledě na to,že místa je tam tak akorát na složený podvozek.Ať počítám jak chci,tak šance přežití = 0
PV
 
Příspěvky: 100
Registrován: 14. 10. 2006, 20:30

Příspěvekod cztech » 27. 9. 2007, 4:38

Prezijes, kdyz:
A)- nevypadnes pri otevreni podvozkovych dveri, ktere se musi nejdriv otevrit, aby se podvozek mohl zavrit
B)- nerozlame Te zavirajici se podvozek
C)- nepotrebujes dychat po dobu letu
D)- jsi dost otuzilej a rozhejbes se po uplnem zmrznuti
E)- nevypadnes pri otevreni podvozkovych dveri, ktere se musi znova otevrit, aby se vysunul podvozek.
Takze jestli zrovna nejsi kamarad s Panem Bohem, tak moc sanci nemas :-)
V jiste dobe byla nalezena bezducha tela v okoli letist zemi ex Vychodni Evropy (odlet) a v okoli FRA, MUC (prilet), z vyse uvedenych duvodu.
cztech
 
Příspěvky: 91
Registrován: 14. 10. 2006, 20:22
Bydliště: 37*23'58"N 122*05'50"W

Příspěvekod pageros » 15. 10. 2007, 18:05

pageros
 
Příspěvky: 6
Registrován: 24. 9. 2007, 17:53

Příspěvekod cztech » 16. 10. 2007, 5:22

Pan Buh ho mel rad (nebo Allah?)
cztech
 
Příspěvky: 91
Registrován: 14. 10. 2006, 20:22
Bydliště: 37*23'58"N 122*05'50"W

Příspěvekod cztech » 16. 10. 2007, 5:28

Pri jednohodinovem letu to neleti v 10 000 m ale podstatne nize (piloti?), kde je porad trochu kysliku na preziti. Ani teplota neni tak nizka, aby to hodinku nevydrzel. A ze ho neco nerozmackalo? >>> Vichni svati pri nem.
cztech
 
Příspěvky: 91
Registrován: 14. 10. 2006, 20:22
Bydliště: 37*23'58"N 122*05'50"W

Příspěvekod FlightDetent » 16. 10. 2007, 6:27

cztech píše:Pri jednohodinovem letu to neleti v 10 000 m
Vzlet-pristani PRG-FRA cca FL 250 (45 minut). PRG-DUS cca FL 330 (10 km) (55minut az hodina)
FlightDetent
 
Příspěvky: 208
Registrován: 14. 10. 2006, 20:35

Příspěvekod marfik » 16. 10. 2007, 9:23

Nevím, jak je to s ekonomikou letu, ale u FRA je to dáno také dohodami ATC- max. FL 26O do FRA, zpátky FL 250, EDDU prostě letadla z PRG do FRA nebere...
marfik
 
Příspěvky: 41
Registrován: 8. 1. 2007, 15:54
Bydliště: Praha

Příspěvekod cztech » 16. 10. 2007, 20:24

Rozdil 2.5 km vysky ma dost vliv na mnozstvi kysliku i teplotu a tim padem moznosti preziti. (MtEverest lezou borci bez kysliku) Jak to je mezi KLIA a SIN s letovymi hladinami? nejake info mozno zjistit?
cztech
 
Příspěvky: 91
Registrován: 14. 10. 2006, 20:22
Bydliště: 37*23'58"N 122*05'50"W

Příspěvekod cztech » 16. 10. 2007, 20:27

Nevim take v kterem podvozku byl, ale v hlavnim to je dost vytapene od hydraulicke instalace.
cztech
 
Příspěvky: 91
Registrován: 14. 10. 2006, 20:22
Bydliště: 37*23'58"N 122*05'50"W


Zpět na Letectví obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron